Denisa Crăciun

eMAG lansează în aplicație Pet Shop, cu peste 75.000 de produse pentru animale

emag

eMAG lansează în aplicație o nouă secțiune, un „magazin” online cu peste 75.000 de produse pentru animale, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.

„Pet Shop”, noul shop-in-shop online, are peste 10.000 de produse de la selleri din eMAG Marketplace. Astfel, în noua secțiune din aplicație se vor găsi: accesorii, articole pentru igienă, jucării, hrană și mobilă pentru animale.

„Hrana și produsele pentru animale reprezintă o categorie de frecvență zilnică, astfel că venim în întâmpinarea proprietarilor de animale cu o zona bine structurată în care să găsească într-un mod cât se poate de prietenos ceea ce au nevoie pentru animalul lor: de la accesorii, jucării și mobilă specială, până la opțiuni variate de hrană, chiar și pentru animăluțele cu o dietă mai pretențioasă”, a spus Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG România. 

Un client eMAG alocă, în medie, 130 de lei pe lună pentru achizițiile de produse destinate animalelor de companie. Cele mai comandate articole sunt cele pentru pisici, cu 50% mai multe decât pentru câini, în concordanță cu statisticile oficiale Eurostat care spun că 50% dintre animalele de companie ale românilor sunt pisici.

Aceasta tendință se reflectă la nivelul anului trecut atât în mediul urban, cât și în mediul rural. În 2023, în mediul rural comenzile au fost cu peste 30% mai mari din punct de vedere valoric, cea mai accelerată creștere fiind reprezentată de hrana pentru animalele de fermă și pentru hrana pentru pisici.

Acesta este cel de-al șaptelea shop-in-shop lansat de eMAG, după Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers and Shoes Shop, Toys Shop sau Christmas Shop în ultimele luni.

Parallax

Vizualizari
290
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri