Denisa Crăciun
eMAG are un nou director de marketing (Chief Marketing Officer – CMO) pentru cele trei țări în care operează compania: România, Ungaria și Bulgaria
eMAG l-a numit pe Mircea Tomescu în funcția de CMO. Tomescu face parte deja de 4 luni din echipă. Acesta are peste 25 de ani de ani de experiență în comunicare strategică și de management. Din noua poziție, el va coordona strategia și execuția de brand și marketing împreună cu echipele integrate de marketing din cele trei țări.
„Sunt bucuros să fac parte din echipa unui brand românesc puternic, pe care îl admir de mai mulți ani pentru agilitatea și capacitatea de inovație pe care a adus-o în spațiul retailului din regiunea Europei Centrale și de Est, contribuind decisiv la remodelarea retailului modern. Am găsit o organizație care se mișcă cu o rapiditate pe care nu am mai întâlnit-o nicăieri în altă parte și o echipă preocupată în mod autentic, zi de zi, de un singur lucru: să identifice soluții care să rezolve din problemele oamenilor. Ne unesc valori și principii comune, așa că sunt convins că vom construi lucruri memorabile împreună,” a spus Mircea Tomescu.
„Mircea aduce în echipa noastră un set de competențe și un tip de expertiză unice, care ne vor ajuta să construim proiecte de care oamenii au nevoie și să conectăm echipe capabile să exceleze în anii care urmează”, a spus Irina Pencea, General Manager eMAG România & Senior VP Ungaria și Bulgaria.