Denisa Crăciun

Ce bugete alocă în 2023 angajatorii din România pentru cadourile oferite salariaților (firmă românească)

cadouri corporate

Cererea pentru cadouri și evenimente oferite de firme angajaților a crescut cu 32% în 2023 față de 2022, potrivit unei analize care mai arată că angajatorii alocă între 200 și 300 lei/cadou, în medie, pentru salariați și parteneri de afaceri.

Cele mai multe solicitări de cadouri corporate și ateliere pentru angajați vin de la firmele din IT, pharma, automotive, domeniul petrolier și altele, în cele mai multe cazuri din București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Constanța și chiar din afara țării pentru workshop-uri online, cu kit-uri pregătite și trimise în avans din România, arată Atelier Cortez, producător de ciocolată și macarons artizanale.

„Interesul pentru cadouri corporate, dar mai ales pentru worshopuri de pregătit și alte evenimente pentru angajați a crescut exponențial după perioada de pandemie.Tot mai multe companii din România vor să ofere cadouri atipice, diferite și personalizate, atât partenerilor de business, cât și angajaților. Și vedem această tendință și din partea firmelor mici, care vor să se diferențieze pe piață, nu doar din partea companiilor multinaționale. De asemenea, tot mai multe companii sunt dornice să răsplătească și să fidelizeze angajații prin beneficii extrasalariale și caută produse și experiențe memorabile, cum sunt cadourile personalizate pe care le pregătim la Atelier Cortez și workshopurile de preparat ciocolată sau montat macarons. Astfel, în completarea clasicelor beneficii ca tichete de masă, abonament la clinică medicală și teambuilding, companiile își premiază angajații pentru rezultate deosebite și le oferă cadouri în momentele cheie din an, de ziua lor și de sărbători”, explică Dragoș Ungureanu, fondator Atelier Cortez.

Cadourile corporate pentru angajați, clienți și parteneri reprezintă peste 90% din solicitările venite din partea companiilor, iar cele mai achiziționate sunt cutiile cadou care conțin macarons și vin, macarons și prosecco, ciocolată și prosecco sau vin și ciocolată, care sunt și personalizate cu logo-ul firmei în peste 99% din cazuri. 

Segmentul de ateliere de pregătit ciocolată sau montat macarons înregistrează cea mai mare cerere în 2023, cu o creștere de 65% față de anul trecut, firmee căutând experiențe prin care să fidelizeze angajații și să crească rata de retenție a personalului, potrivit datelor producătorului de ciocolată.

Pe fondul cererii crescute pentru cadouri din partea companiilor multinaționale, dar și a IMM-urilor românești, firma estimează că va livra peste 30.000 de cadouri corporate pentru angajați și parteneri de business în principalele orașe din țară.

Parallax

Vizualizari
193
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri