Răzvan Tătaru

YouTube confirmă oficial extinderea avertismentelor de utilizare a programelor „ad-block”

Butonul de omitere reclame de pe YouTube

YouTube a confirmat „lansarea unui efort global” de a opri folosirea programelor de blocare a reclamelor în platforma video, potrivit The Verge.

Un reprezentant al YouTube a confirmat pentru sursa citată extinderea avertismentelor pentru utilizatorii de programe de tip „ad-block” la nivel global.

Avertismentele impuse de YouTube sunt de două tipuri, unul care te lasă să vezi în continuare videoclipul cu programul activ și unul care blochează de tot redarea video până funcția este dezactivată pe site.

Notificarea include două butoane, unul de oprire a programelor „ad-block” și unul de încercare a serviciului YouTube Premium, care oferă printre altele și redarea de videoclipuri fără reclame. În România, acesta costă 26 lei/lună pentru un abonament standard, 39 lei/lună pentru unul de familie și 15 lei/lună pentru studenți.

YouTube susține că utilizarea acestui tip de programe este o încălcare a Termenilor de Utilizare. Reprezentantul platformei a declarat pentru The Verge faptul că „reclamele susțin un ecosistem divers de creatori la nivel global și permit miliarde de oameni să acceseze conținutul lor preferat”.

Primele semne ale implementării acestui sistem au apărut în iunie 2023, și au fost extinse în octombrie, cum am scris pe StartupCafe.ro.

În luna iunie, unii utilizatori puteau să vadă maxim trei videoclipuri fără anunțuri, iar în octombrie a apărut notificarea care cere dezactivarea aplicației sau a funcției de „ad-block” pentru a putea viziona conținut pe platformă.

Parallax

Vizualizari
282
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri