Luminita Pirvu

Românii din diaspora promovează brandurile românești

Thumbnail

România are câteva milioane de ambasadori de țară, românii care au plecat din țară. Chiar dacă se află peste hotare, românii rămân fideli produselor care le amintesc de țara lor și le recomandă prietenilor lor din străinătate.

91% dintre românii aflați peste granițe folosesc produse românești în țara de adopție, fie că le achiziționează de la magazine cu specific românesc (76% dintre cei ce le folosesc), fie că le aduc direct din România (43%), potrivit unui studiu efectuat de MKOR Consulting.

61% dintre românii aflați peste granițe recomandă prietenilor lor din străinătate produsele românești. O parte dintre aceștia își procură produsele românești chiar de la hypermarket-urile din zonă (18%) sau din magazine online (14%).

Întâlnirea unor mărci românești dincolo de granițe reprezintă pentru românii din diaspora prilej de mândrie (67%) și de bucurie (59%).

Cea mai mare parte (88%) a celor care au plecat peste hotare au întâlnit mărci de produse românești în țara în care se află, în special în magazinele cu specific românesc (75% dintre ei) și în hypermarketuri (48%).

Cele mai vizibile mărci românești peste granițele țării sunt:

  • Dacia (Dacia Renault Group)
  • Ciocolata ROM (Kandia Dulce)
  • Pufuleții Gusto (Pheonixy SRL)
  • Gerovital (Farmec)
  • Cotnari (Cotnari)
  • Borsec (Romaqua Group)
  • Timișoreana (Ursus Breweries)
  • Pate Bucegi și Salam de Sibiu (Scandia Food)
  • Boromir (Boromir)

Studiul "Brandurile Ambasador ale României" a fost realizat de MKOR Consulting în perioada septembrie-noiembrie 2017, pe un eșantion de peste 1,100 respondenți din diaspora românească din peste 60 de țări din întreaga lume.

 

Parallax

Vizualizari
1167
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
Stefan Laurentiu
Gherghina
Romanii din afara construiesc afaceri pentru romanii stabiliti prin alte tari (link editat de redactie)

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri