Răzvan Tătaru

Listă: Campaniile publicitare din România finaliste la concursul TikTok Ad Awards 2024

Logoul TikTok pe telefon

Mai multe campanii publicitare din România au intrat în finala concursului TikTok Ad Awards 2024, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.

După un proces extins de jurizare condus de un panel de lideri seniori din industrie și experți, TikTok dezvăluie lista finaliștilor nominalizați din România.

Premiile sunt deschise pentru mai multe piețe importante din Europa și nu numai, incluzând Marea Britanie, Germania, Austria, Elveția, Franța, Italia, Spania, România, Cehia, Polonia, Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda, Israel și Olanda.

Listă: Finaliștii TikTok Ad Awards 2024 din România

Greatest Creative - Acest premiu recunoaște abordarea generală a unui brand în ceea ce privește creativitatea pe TikTok, prin utilizarea strategică a publicității plătite și a celei organice pentru a obține rezultate semnificative pe întregul funnel și pentru a stabili o prezență continuă pe platformă.

  • BCR Școala de Bani
  • HOCHLAND România

Greatest Performance - Această categorie celebrează campaniile care au obținut rezultate impresionante în faza de loializare a audienței pe TikTok, printr-o abordare creativă și o strategie de campanie bine construită.

  • Samsung România
  • Banca Transilvania
  • SEPHORA România

Greatest Branding - Această categorie premiază o campanie de branding excepțională care a inclus o strategie inovatoare și o creativitate centrată pe TikTok, obținând rezultate excelente în etapa de awareness.

  • Lay's România
  • Pepsi Zero România
  • CeraVe România
  • Doritos România
  • Kaufland România

Nominalizările la categoriile Greatest Creative, Greatest Branding și Greatest Performance vor fi luate automat în considerare pentru marele premiu, Greatest TikTok. Acest premiu este acordat celei mai bune campanii, care a valorificat creativitatea platformei prin idei inovatoare centrate pe TikTok, obținând un impact suplimentar prin utilizarea inteligentă a produselor de publicitate pentru a atinge obiectivele de marketing. De asemenea, TikTok caută acea campanie care a reușit cu adevărat să se conecteze cu comunitatea TikTok, creativitatea și tendințele platformei pentru a inspira bucurie.

Selecția locală TikTok – Platforma a decis să acorde o mențiune onorabilă pentru fiecare piață, pentru a distinge brandurile care au adoptat o abordare centrată pe TikTok.

  • Old Spice
  • Maybelline
  • Phillips OneBlade

Ceremonia de premiere va avea loc pe 23 octombrie 2024, atunci când juriul de prestigiu internațional din Europa Centrală va desemna câștigătorii TikTok Ad Awards 2024.

Parallax

Vizualizari
207
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri