Claudiu Zamfir

Gigantul turc al comerțului online Trendyol anunță angajări și investiții în România 

Trendyol-dreamstime.jpg

Gigantul turc din business-ul de comerț online, Trendyol, își anunță marți, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, planurile de a deschide un sediu în București, precum și un depozit în România, pentru care va angaja circa 250 de persoane, atunci când va deveni operațional, în 2025. 

De asemenea, compania cu sediul în Istanbul, controlată acum de chinezii de la Alibaba, spune că intenționează să integreze comercianți  independenți din România pe marketplace-ul său aflat „în plină expansiune”, până la finalul anului 2024. 

Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024 și afirmă acum că „a înregistrat cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 500.000 de clienți în România până în prezent”. 

De la lansarea pe piața locală, Trendyol susține că a vândut în România peste 3 milioane de articole. 

Colosul e-commerce turc mai afirmă că oferă săptămânal „o selecție de peste 2,5 milioane de produse de la branduri turcești bine-cunoscute, printre care Koton, DeFacto, Altınyıldız, LC Waikiki, Mavi, precum și de la branduri globale precum adidas, New Balance, Tommy Hilfiger, Converse și Calvin Klein, dar și cea mai bine vândută colecție Trendyol, care este comercializată și pe platforme partenere în peste 100 de țări din întreaga lume”.

„Suntem încântați să punctăm o lansare de succes în România. Suntem mulțumiți de progresul înregistrat și deosebit de mândri că putem oferi o gamă largă de produse în tendințe, la prețuri accesibile, clienților din întreaga țară. În anul următor, ne angajăm să extindem și mai mult oferta Trendyol pe piața locală, să deschidem un birou în București și un depozit regional, dar și să integrăm vânzători locali și regionali pe platformă, respectându-ne în același timp angajamentele de sustenabilitate”, a declarat Çağlayan Çetin, președinte al Trendyol Group. 

Trendyol finalizează și cel de-al doilea an al Planului său de Dezvoltare Durabilă. 

Compania susține că strategia sa privind sustenabilitatea „stă la baza activităților Trendyol de producție sustenabilă, protecție a drepturilor omului, reducere a emisiilor de dioxid de carbon, ambalare responsabilă și gestionarea deșeurilor, precum și a inițiativelor care promovează diversitatea, echitatea și incluziunea, egalitatea de șanse a femeilor și formarea digitală în zonele izolate din Turcia”. 

Raportul privind progresul înregistrat în ultimele 12 luni va fi lansat în toamnă.

Trendyol este o companie de comerț online fondată în 2010,  la Istanbul, de antreprenoarea Demet Mutlu. În 2021 a ajuns la statutul de „decacorn”, adică o firmă de tehnologie care ajunge la o valoare estimată de cel puțin 10 miliarde de dolari în urma unor investiții obținute înainte de listarea la bursă. 

Platforma de e-commerce este primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Din anul 2018, compania turcă este controlată de gigantul e-commerce chinez Alibaba Group. 

Marketplace-ul conectează peste 250 000 de comercianți și branduri cu mai bine de 35 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia.  

Parallax

Vizualizari
4150
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri