Denisa Crăciun
Platforma eMAG anunță luni că brandul turcesc Trendyol se lansează pe Fashion Shop, un nou „magazin” în aplicație. Vor fi, de asemenea, și produse de la brandul românesc Musette și de la polonezii de la epantofi.ro și Modivo.
Noul shop-in-shop are peste un milion de produse și este al 12-lea lansat de eMAG în ultimul an.
„Odată cu noul shop-in-shop se lansează pe eMAG și brandul Trendyol, care se alătură seriei de parteneriate strategice pe care eMAG le dezvoltă. Musette, epantofi.ro sau Modivo vor completa oferta noului shop, alături de alte branduri consacrate precum Nike, Puma sau adidas”, se arată într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.
„Ne propunem să le oferim clienților o experiență de cumpărare cât mai bună, astfel că am adus toate produsele de fashion și accesorii într-o singură zonă, în care navigarea este facilă și intuitivă. Dincolo de aceasta, mai mult de jumătate dintre produsele din Fashion Shop beneficiază de livrare și retur gratuit la 60 de zile cu Genius. Dorim ca noul Fashion Shop să fie destinația ideală pentru cei care vor să aducă un suflu nou în garderobă”, a declarat Simona Șahîn, Demand Director eMAG România, Bulgaria și Ungaria.
În topul celor mai cumpărate articole pentru copii de pe eMAG, în prima jumătate a acestui an, au fost încălțămintea, echipamentele sportive și tricourile. În ceea ce-i privește pe adulți, cele mai comandate articole au fost pantofii sport, sandalele pentru femei, urmate de accesorii precum gențile. În topul preferințelor clienților s-au mai numărat bijuteriile și ceasurile, în special cele bărbătești, precum și curele.
Amintim că în 2015, eMAG, brand operat de firma Dante Internațional, a preluat magazinul online de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii Fashion Days. Fashion Days a fost fondat în anul 2008 de către doi antreprenori elvețieni: Jan Vichr și Markus Okumus.
Musette, cu o istorie de peste 30 de ani, este un brand românesc de încălțăminte și accesorii fondat de oamenii de afaceri Cristina Bâtlan și Roberto Bâtlan.
Trendyol este o companie de comerț online fondată în 2010 de Demet Suzan Mutlu, în Turcia. În 2021 a ajuns la statutul de „decacorn”, adică o firmă de tehnologie care ajunge la o valoare estimată de cel puțin 10 miliarde de dolari în urma unor investiții obținute înainte de listarea la bursă. Din anul 2018, compania turcă este controlată de gigantul e-commerce chinez Alibaba Group.
Gigantul polonez de încălțăminte CCC Group deține majoritar magazinul online de încălțăminte eobuwie.pl, care operează și în România, de pe domeniul de internet epantofi.ro. Eobuwie.pl a fost fondat în anul 2006, de antreprenorii polonezi Marcin Grzymkowski și Krzysztof Grzymkowski. În anul 2015, magazinul online a fost cumpărat de retailerul polonez de încălțăminte CCC, controlat de miliardarul Dariusz Milek. Eobuwie.pl este lider de piață în comerțul online de încălțăminte și accesorii, în regiunea Europei Centrale și de Est. De asemenea, și retailerul de îmbrăcăminte Modivo este parte a grupului polonez CCC Group.