De Black Friday plățile online cu cardul au crescut cu 50% comparativ cu anul trecut. Ce și-au cumpărat românii
Luminita Pirvu

De Black Friday plățile online cu cardul au crescut cu 50% comparativ cu anul trecut. Ce și-au cumpărat românii

Thumbnail

Ediția Black Friday 2017 a adus multe noutăți pe piața comerțului online. Dincolo de creșterea vânzărilor și de utilizarea telefoanelor în cumpărături au crescut și plățile online cu cardul. Românii s-au pregătit mai bine în acest an și au folosit și cardurile cu rate fără dobândă pentru achiziționarea produselor preferate.

Ediția de Black Friday de anul acesta a generat peste 264.000 de tranzacții online în valoare totală de peste 160 de milioane de lei, cu aproximativ 50% mai mult decât aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea 3 din 10 cumpărători online au plătit folosind un card cu rate fără dobândă, conform datelor PayU România,

"Peste 70% din valoarea totală a tranzacțiilor online a fost înregistrată în ziua de vineri, 17 noiembrie. Doar în această zi s-au realizat cu 40% mai multe tranzacții decât anul trecut, ceea ce dovedește că evenimentul Black Friday crește spectaculos de la an la an.” declară Marius Costin, Country Manager PayU România.

Minutul de aur de Black Friday 2017 a fost înregistrat între 7:03-7:04, când recordul a atins 922 de tranzacții pe minut, cu 84% mai mult decât anul trecut.

Valoarea medie a coșului de cumpărături a ajuns la peste 600 de lei.

Cum plătesc cumpărătorii online

În sistemul PayU România, 3 din 10 cumpărători online au plătit folosind un card cu rate fără dobândă.

Ce s-a cumpărat de Black Friday

Produsele din categoria IT&C rămân în topul preferințelor cumpărătorilor online de Black Friday, urmate de produsele din categoria fashion și eTail (mobilier, decorațiuni, jucării, cărți, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri și nu numai).

Topul tranzacțiilor online:

  • Cea mai mare tranzacție online a fost de 37,400 lei, realizată în jurul orei 18.00. Cumpărătorul a achiziționat o mașină.
  • Pe locul al II-lea și al treilea se află tranzacții de peste 36.000 lei, respectiv de peste 35.000 lei, ambele pentru bijuterii.

Topul țărilor care au comandat din magazinele din România și au plătit online

În platforma PayU au fost înregistrate plăți din 70 de țări. În top 5 țări cu cele mai mari comenzi au fost: Arabia Saudită (coș mediu 3,374 lei), Pakistan (coș mediu 1,776 lei), Cipru (coș mediu 766 lei), România (coș mediu 590 lei), Rusia (coș mediu 581 lei).

Printre retailerii din portofoliul PayU care au participat la ediția Black Friday de anul acesta se numără: eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64, Carrefour, iStyle.

 

Vizualizari
689
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings