Luminita Pirvu
Spre deosebire de marii comercianți din online, micile magazine au un avantaj extrem de important - pot creea și menține o relație personalizată cu clienții. Perioada 17-24 noiembrie sau Black Friday-ul românesc le oferă acestora ocazia perfectă să obțină maximum de vizibilitate pentru brandul lor. Totuși, există și câteva greșeli pe care micile afaceri le fac foarte des în această perioadă a anului.
"Afacerile mici trebuie să se apropie de clienți, să-și personalizeze abordările și vor câștiga pentru că retaileri nu pot să o facă. Evenimentul Black Friday nu semnifică un mare cupon de reducere, ci poate fi o ocazie perfectă pentru a obține maximum de vizibilitate pentru brandurile mici", susține marketerul Cosmin Dărăban, Silkweb.
Cosmin Dărăban explică pentru StartupCafe care sunt greșelile pe care magazinele mici le fac cel mai frecvent într-o campanie Black Friday și care, cu puțină atenție, pot fi evitate :
Perioada 17-24 noiembrie 2017 se preconizează a fi una încărcată atat pentru clienți cât și pentru vânzători. "Recomandările de mai sus pot ajuta micile afaceri să-și mențină focusul și în același timp să-și atingă obiectivele stabilite", susține Cosmin Dărăban.