Răzvan Tătaru

Listă: 5 lucruri utile în realizarea de reclame la mașini

romanii si masinile sh

Succesul unei reclame auto stă în aspecte ca prezentarea interiorului și a mai mult decât mașina în sine, arată o analiză realizată la nivel global de o companie de media, în colaborare cu o companie de cercetare de piață.

Analiza realizată de platforma globală Teads, alături de compania de cercetare Ipsos, a cuprins 500 de reclame video, create din 2019 până în 2022, de la 18 branduri auto din 23 de țări. Cercetarea a fost calitativă, realizată cu ajutorul unor algoritmi de inteligență artificială, alături de o revizuire manuală a eșantionului.

Factorii care fac o reclamă auto să fie de succes

  • Mai mult decât o mașină - Reclamele video care se concentrează mai puțin pe vehicul și, în schimb, îl integrează într-o poveste mai amplă tind să aibă timpi de vizualizare mai mari;
  • Prezentarea interiorului - Prezentarea elementelor de design interior poate fi la fel de captivantă precum o poveste completă, în special în reclamele axate pe afinitate;
  • Claritatea brandului - Prezentarea clară a logo-ului și a numelui brandului captează atenția publicului;
  • Cadre de filmare ample și simple - Cadrele largi care transmit un sentiment de libertate și mișcare tind să atragă vizualizări. În plus, reclamele video cu mai puține scene tind să aibă timpi de vizualizare mai mari, deoarece necesită mai puțin efort cognitiv;
  • Contraste de culori - Contrastele cromatice, cum ar fi albastru și portocaliu, fac reclamele mai atractive și cresc timpul de vizionare. Totodată, reclamele care au culori întunecate au un timp de vizualizare mai redus, dar adăugarea unui element luminos poate avea un impact semnificativ.

„Creativitatea este componenta crucială a campaniilor digitale de succes ale industriei auto. În cercetările Teads, am identificat niveluri semnificativ mai ridicate de atenție (+49%) și de brand lift (+31%) în campaniile optimizate creativ. Pentru a oferi clienților și agențiilor informații suplimentare despre design optim, am colaborat cu Ipsos pentru a dezvolta modele de bune practici menite să crească semnificativ timpul de vizualizare” - Henner Blömer, VP Global Client Partnerships la Teads

Teads este o platformă care conectează advertiserii și agențiile de publicitate cu publisheri la nivel global, ajungând la o audiență de aproape 1,9 miliarde de oameni în fiecare lună. Compania are o echipă de peste 1.200 de specialiști în 50 de țări.

Ipsos este o companie de cercetare de piață, cu sediul central în Paris, Franța. Aceasta a fost fondată în anul 1975 de Didier Truchot și are birouri în 89 de țări la momentul actual, printre care și în România.

Parallax

Vizualizari
157
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri