Răzvan Tătaru
Succesul unei reclame auto stă în aspecte ca prezentarea interiorului și a mai mult decât mașina în sine, arată o analiză realizată la nivel global de o companie de media, în colaborare cu o companie de cercetare de piață.
Analiza realizată de platforma globală Teads, alături de compania de cercetare Ipsos, a cuprins 500 de reclame video, create din 2019 până în 2022, de la 18 branduri auto din 23 de țări. Cercetarea a fost calitativă, realizată cu ajutorul unor algoritmi de inteligență artificială, alături de o revizuire manuală a eșantionului.
„Creativitatea este componenta crucială a campaniilor digitale de succes ale industriei auto. În cercetările Teads, am identificat niveluri semnificativ mai ridicate de atenție (+49%) și de brand lift (+31%) în campaniile optimizate creativ. Pentru a oferi clienților și agențiilor informații suplimentare despre design optim, am colaborat cu Ipsos pentru a dezvolta modele de bune practici menite să crească semnificativ timpul de vizualizare” - Henner Blömer, VP Global Client Partnerships la Teads
Teads este o platformă care conectează advertiserii și agențiile de publicitate cu publisheri la nivel global, ajungând la o audiență de aproape 1,9 miliarde de oameni în fiecare lună. Compania are o echipă de peste 1.200 de specialiști în 50 de țări.
Ipsos este o companie de cercetare de piață, cu sediul central în Paris, Franța. Aceasta a fost fondată în anul 1975 de Didier Truchot și are birouri în 89 de țări la momentul actual, printre care și în România.