Claudiu Zamfir

FOTO: Noul logo al stațiunii Mamaia, după eșecul de anul trecut

mamaia

În sfârșit, a fost desemnat noul logo al principalei stațiuni românești de la Marea Neagră, Mamaia, în urma unui concurs de proiecte organizat după eșecul de anul trecut.

În finala concursului de proiecte au intrat 3 propuneri. Juriul a ales logo-ul realizat de Andrei Pașa, un graphic designer freelancer din Târgu Mureș.

Concursul a avut premii totale de 50.000 lei. Propunerea câștigătoare este recompensată cu 26.000 lei iar alte două finaliste primes câte 12.000 lei. Potrivit regulamentului concursului, propunerea câștigătoare va fi remunerată suplimentar, pentru realizarea manualului de brand.

„Am primit cu entuziasm vestea cea mare - conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute stațiuni din România! Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot pune umărul creativ la construirea unei povești de succes în turismul românesc. Mulțumesc pentru încredere!” - a declarat Andrei Pașa, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro de către OMD (Organizația de Management al Destinației) Mamaia Constanța.

Câștigătorul concursului, Andrei Pașa, este născut în Târgu-Mureș și are 49 de ani. Și-a început cariera la un mic studio de advertising din oraș, apoi la Agora Media, editură în domeniul IT (editor al revistelor PC Magazine și NET Report). Din 2005 lucrează ca freelancer, activând atât pe piața occidentală, cât și pe cea internă. Majoritatea proiectelor în care a fost implicat sunt în domeniul brandingului și identității vizuale, cu obișnuitele declinări în diverse medii - web, print sau social media. Este interesat de tot ce ține de vizual, fotograf pasionat de digital, călător curios cu fiecare ocazie și ciclist de weekend, potrivit prezentării făcute de OMD.

mamaia2

Foto: Primaria Constanta

Organizatorii susțin că juriul a ales varianta MAMA!A conform criteriilor din brief:

  • impact (40%) - cât de mult atrage atenția și cât de original este;
  • exprimarea brandului (40%) - cât de bine exprimă poziționarea și cât de bine exprimă personalitatea plină de viață, dar totuși elegantă pe care o merită Mamaia;
  • portabilitate (20%) - cât de ușor se poate declina pe diverse materiale și cât este de rezistent în timp (“timeless”).

„Ultima dezbatere pentru alegerea câștigătorului a fost poate cea mai dificilă, pentru că propunerile scorau sus pe cele 3 criterii (impact, potrivire cu strategia si versatilitate). În cele din urmă, propunerea aleasă a fost cea pe care am simțit-o împreună ca fiind cea mai curajoasă și cu un impact potențial mai mare. Semnul exclamării, elementul-cheie din propunere este un simbol puternic pentru “starea de distracție” pe care Mamaia o propune turiștilor de toate vârstele”, susține Mihai Bârsan - expert marketing, președintele Consiliului de Brand Turistic Național.

Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul declarat de a gestiona activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța.

Reamintim că, anul trecut, logoul declarat câștigător a fost descalificat după ce presa a descoperit că firma care l-a realizat cumpărase designul de pe o platformă de stoc.

Parallax

Vizualizari
794
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri