Denisa Crăciun
Micile și marile companii își pot promova afacerea în platforma de music streaming Spotify, care pune la dispoziție un spațiu în care oamenii de afaceri pot să creeze reclame prin folosirea ad-urilor pe care aplicația le pune la dispoziție.
Spotify susține că o modalitate bună prin care se poate interacționa eficient cu audiența aplicației este crearea de reclame relevante pentru conținutul audio pe care platforma îl difuzează.
Astfel, Spotify a creat un spațiu în care companiile își pot promova ofertele de Black Friday folosind ad-urile platformei, care dispune de diverse formate: video, display și audio, inclusiv format 3D.
„Utilizatorii Spotify, ce accesează platforma prin intermediul mai multor dispozitive, petrec în medie 2,5 ore ascultând muzica și/sau podcasturile preferate în fiecare zi. În plus, 64% dintre utilizatorii Spotify din România ascultă muzică, de obicei, în timp ce efectuează diverse alte activități în timpul zilei”, susține Httpool, reseller Spotify în România.
Neuro-Insight, o companie în domeniul cercetării cognitive, care colaborează cu Spotify, studiază efectele pe care diferite sunete le au asupra creierului
Astfel, cercetătorii vor să descopere impactul pe care sunetul îl poate avea asupra eficienței unei reclame, evaluând:
Reclamele audio ar ajuta brandurile „să iasă în evidență, datorită interacțiunii și creării unei conexiuni mai profunde cu publicul prin declanșarea emoțiilor și a amintirilor. Acest lucru duce la un engagement mai mare și, prin urmare, la rate de conversie mai mari”, spune Httpool.