Top 5 cele mai bune practici de email marketing
Luminita Pirvu

Top 5 cele mai bune practici de email marketing

Thumbnail

Marketingul prin email este unul dintre mijloacele cele mai eficiente de a ajunge la clienți. Asta se datorează în mare parte volumului mare de email-uri pe care utilizatorii de internet le trimit și le primesc zilnic - o medie de 121 mesaje pe zi pentru o persoană care lucrează la birou. Cu toate acestea, unele campanii de email au rezultate mai bune decât altele. Dacă vrei să creezi o strategie de marketing de succes trebuie să știi care sunt cele mai bune practici de email marketing.

 Email-urile interactive

Conținutul emailuri-lor tale ar trebui să aibă același impact asupra clienților ca și conținutul site-ului tău. Asta înseamnă trimiterea de emailuri mai interactive. Natura acestei funcții variază în funcție de industria în care activezi dar obiectivul general este de a stimula implicarea, oferind clienților tăi ceva de făcut atunci când îți deschid e-mailul.

De exemplu, un comerciant poate trimite clienților un e-mail cu imagini ale produselor noi pe care le lansează. În loc să afișeze mai multe imagini pentru fiecare produs, acestea ar putea include o prezentare de diapozitive. Când utilizatorii fac clic pe prezentarea de diapozitive, imaginea se modifică pentru a afișa un produs nou. Această abordare realizează același obiectiv, cu avantajul suplimentar de a stimula implicarea utilizatorilor.

2. Tipurile de titluri-subiect eficiente

Aproximativ 64% dintre oameni decid dacă vor deschide un email în funcție de subiectul acestuia. În mod evident, acesta este un element crucial al oricărei campanii de marketing prin e-mail. Trebuie să știi ce gen de subiecte îi atrag pe clienții tăi. Tipul de subiecte care îi atrag pe cei din generația către Millennials nu vor fi probabil la fel de eficiente pentru o firmă de haine care vizează cetățenii peste 45 de ani . Acestea fiind spuse, există câteva moduri generale de îmbunătățire a liniilor de subiect:

  • Utilizează cuvinte interesante emoțional (de ex. "Sfârșitul zilei!" Sau "Numai 5 ore!")
  • Include emoticoane și / sau simboluri
  • Adresează-le clienților tăi o întrebare sau pur și simplu fă o glumă despre conținutul email-ului.

Obiectivul tău este de a identifica ceea ce își doresc clienții și modul în care poți să le satisfaci aceste dorințe.

3. Validează-ți mailurile

Care este scopul unei strategii de marketing prin email dacă mesajele nu ajung la persoanele cărora le sunt destinate? Email-urile nevalide nu numai că afectează eficacitatea campaniei tale de marketing, dar prezintă, de asemenea, un risc pentru reputația expeditorului. De fiecare dată când un email nu ajunge în căsuța poștală a unui destinatar, acesta afectează în mod negativ reputația ta în fața furnizorului de servicii de email și poate duce chiar la blocarea ta de pe platforma lor.

Utilizează un tool de curățare a email-urilor pentru a verifica mailurile de pe lista ta ajung în inbox. Astfel, te vei asigura că, campania ta de email marketing este eficientă, evitând, de asemenea, riscul de a deteriora reputația expeditorului.

4. Determină clientul să se implice

Email-urile trebuie să facă mai mult decât să le reamintească clienților că exiști. În fiecare mail pe care îl trimiți, include cel puțin un apel la acțiune. Îi poți întreba pe clienți ce produs de pe site-ul tău ar vrea să cumpere redus sau poți să-i întrebi ce tip de conținut i-ar interesa să citească pe pagina ta de social media.

5. Personalizează-ți afacerea

Clienții nu doresc și nu citesc email-urile generate automat și distribuite în masă. Conținutul pe care tu îl distribui trebuie să fie dinamic, personalizat și autentic. Mai important, ar trebui să reflecte brandul tău. Dacă vrei ca imaginea afacerii tale să fie energică atunci folosește semnele de exclamare, declarații entuziaste și alege cuvinte care se aliniază cu acea calitate.

Dacă imaginea care definește brandul tău este una sobră, profesională, asigură-te că mailul este scris pe un ton mai rezervat și tehnic.

Cele mai bune practici de marketing prin e-mail se pot aplica oricărui tip de afacere. Printre cei mai importanți factori se numără: convingerea a câți mai mulți oameni să deschidă emailul, măsurile de a-i implica pe clienți astfel încât aceștia să rămînă fideli brandului tău și validarea mailurilor, astfel încât oamenii să le primească.

 

Sursa: neverbounce.com

Vizualizari
929
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings