Claudiu Zamfir

Zuckerberg anunță cea mai apreciată postare din istoria Instagram: Messi cu trofeul Campionatului Mondial de Fotbal 2022

facebook, instagram, whatsapp-aplicatii-dreamstime

Fotografia cu jucătorul argentinian Lionel Messi, ținând în mâini trofeul Campionatului Mondial de Fotbal 2022, este postarea de pe Instagram care a strâns cele mai multe like-uri din istoria de 12 ani a rețelei sociale, a anunțat, marți, Mark Zuckerberg, șeful companiei Meta, care deține platforma de imagini.

„Postarea lui Leo Messi cu Cupa Mondială este acum cea mai apreciată din istoria Instagram. De asemenea, WhatsApp a atins un record de 25 de milioane de mesaje pe secundă în timpul finalei” - a scris, marți, miliardarul american, pe Facebook, principala sa rețea socială.

 

Marți seara, în jurul orei 20.00, avea 64,1 de milioane de like-uri fotografia postată pe contul de Instagram al lui Messi, cu el primind trofeul, pe Stadionul Lusail din Qatar, imediat după finala câștigată de Argentina în fața Franței.

„Meritul aparține acestui grup, care este deasupra individualităților, este forța luptei tuturor pentru același vis, care a fost și visul tuturor argentinienilor... Am reușit!!!” - a transmis Messi alături de imaginea care a făcut înconjurul lumii.

 

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

Recordul precedent de like-uri strânse de o postare pe Instagram, doborât marți, 20 decembrie 2022, de imaginea cu Messi, aparținea unei fotografii cu un ou, după cum scrie pe Wikipedia. „Celebra” poză „Instragram egg” a strâns și ea 57,1 milioane de like-uri, din ianuarie 2019 până acum. Imaginea a fost realizată de fotograful Serghei Platanov, care a publicat-o pe platforma de fotografii de stoc Shutterstock. Postarea pe Instagram, pe contul creat special, @world_record_egg,  este un  proiect al lui Chris Godfrey, un creator de reclame, care avea scopul de a crește conștientizarea importanței sănătății mintale, în rândul publicului.

Pe locul al treilea este reclama cu Messi jucând șah cu rivalul său portughez, Cristiano Ronaldo, realizată pentru brandul de fashion  Louis Vuitton. Imaginea, postată pe contul lui Ronaldo, a strâns 42,1 milioane de lik-euri, din noiembrie încoace.

Parallax

Vizualizari
662
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri