Adi Iacob

Ai observat că nu mai merg atât de bine postările pe Facebook? Cât și ce ar trebui să postezi pentru promovarea afacerii

Thumbnail

Buffer, producătorul unei platforme de management social media, a analizat 43 de milioane de postări de pe Facebook pentru a determina ce schimbări există în ceea ce privește rata de interacțiune și care sunt cauzele acestora.

În parteneriat cu BuzzSumo, un instrument de măsurare a reach-ului pe Facebook, compania a examinat postările celor mai cunoscute 20.000 de branduri de pe rețeaua de socializare, scrie Hubspot pe blogul companiei.

În ianuarie, Facebook și-a actualizat algoritmul pentru News Feed, pentru a acorda prioritate conținutului de la prieteni, în defavoarea paginilor.

Aproape 7 luni mai târziu, iată ce a descoperit Buffer:

Rata de interacțiune a scăzut cu 50% în ultimele 18 luni

Când Facebook a anunțat modificarea algoritmului pentru News Feed, era evident că postările paginilor (conținutul de marcă) vor înregistra scăderi din punctul de vedere al interacțiunilor.

Buffer a constatat că, în ultimele 18 luni, rata de interacțiunile cu postările paginilor de brand a scăzut cu mai mult de 50%.

Thumbnail
blog.bufferapp.com

 

Imaginile, nu videoclipurile, au cea mai mare rată de interacțiune

În ciuda faptului că Facebook a investit tot mai mult în video — în special în emisiuni video live — atunci când a anunțat pentru prima oară modificarea algoritmului pentru News Feed, studiul a constatat că imaginile sunt cel mai apreciat tip de conținut ale paginilor.

Thumbnail
blog.bufferapp.com

În retrospectivă, Facebook a anunțat mai târziu lansarea câtorva noi instrumente video, cum ar fi Watch și IGTV - Instagram TV (iunie 2018). La început, videoclipurile live au înregistrat o rată de interacține de 6 ori mai mare decât cele care nu erau în direct.

Oricum, chiar și rata medie de interacțiune per imagine a scăzut de la 9.370 în trimestrul întâi din 2017, la 3.454 în trimestrul 2 din 2018: o scădere de peste 63%.

Sfat: Mai mult de 95% dintre utilizatorii Facebook accesează rețeaua de socializare de pe smartphone, ceea ce înseamnă că este timpul să începem să luăm în considerare implicațiile intenetului mobil și cum afectează acest lucru strategiile de marketing pe Facebook.

Unul dintre cei mai importanți factori care determină această schimbare este vizionarea videoclipurilor pe verticală, un format care reflectă comportamentul natural al utilizatorilor (mulți dintre noi ținem telefoanele într-o poziție verticală). Studiile Facebook au arătat că 79% dintre consumatorii de videoclipuri pe verticală au fost de acord că formatul este mai natural. De asemenea, studiul arată că 65% dintre respondenți au declarat că brandurile care utilizează video vertical pentru publicitatea lor sunt "mai inovatoare".

Numărul optim de postări pe zi al unei pagini este de 5

Conform analizei Buffer, paginile care au postat o dată sau mai puțin de o dată pe zi au înregistrat cea mai mare rată a interacțiuniler per postare.

Thumbnail
blog.bufferapp.com

Totuși, paginile care au postat o dată sau mai puțin de o dată pe zi pe Facebook au înregistrat cea mai mică rată de interacțiune totală. Deci, în timp ce măsurătorile per-post sunt încurajatoare pentru acest stil de a posta, se pare că per total aceste pagini au de suferit.

Paginile artiștilor au înregistrat cele mai mari scăderi

Studiul a clasat 10 tipuri de pagini pentru a determina ce categorie a suferit cele mai mari scăderi. 

Paginile artiștilor au înregistrat cea mai mare scădere a ratei de interacțiune, până la 70,6%, urmate de pagini de film și pagini media/știri.

Thumbnail
blog.bufferapp.com

Categoriile de pagini joacă încă un rol-cheie în succesul general al strategiei de marketing pe Facebook.

Parallax

Vizualizari
3261
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri