Livrările de Paște: Bucureştenii au expediat peste două treimi din totalul coletelor  - Marketing - StartupCafe.ro
Luminita Pirvu

Livrările de Paște: Bucureştenii au expediat peste două treimi din totalul coletelor 

Thumbnail

Perioada dinaintea Sărbătorilor Pascale este, în mod tradiţional, una aglomerată pentru curieri. Românii aleg să cumpere și din online cadouri pentru cei dragi sau lucruri necesare pregătirii sărbătorilor de Paşte. Expedierile interne au fost predominante dar în comparație cu 2017, volumul trimiterilor în afara ţării au crescut. 

Coletele expediate de bucureşteni în perioada Sărbătorilor Pascale din acest an au însumat aproximativ 68% din trimiteri, iar 27% din livrări au fost în regiunea Bucureşti-Ilfov, potrivit datelor centralizate de DPD România și citate de agenția news.ro. 

Totodată, ţările cu cele mai multe colete primite sau expediate de români în străinătate în această perioadă au fost Ungaria, Germania, Bulgaria, Marea Britanie şi Italia, care au cumulat peste 75% din totalul livrărilor internaţionale.

Interesant este că vânzările provenite din e-commerce au generat aproape jumătate din totalul livrărilor efectuate în perioada menţionată, iar industriile care au generat cele mai multe livrări au fost: fashion, IT&C, electro, beauty şi home&deco.

Topul zonelor din România cu cele mai multe expedieri naţionale de Paşte a fost dominat de regiunea Bucureşti-Ilfov, cu 68% din total, urmat de judeţele Cluj, Timiş şi Arad care au generat fiecare peste 8%. Judeţul Braşov a înregistrat o pondere de 3% din numărul total al coletelor expediate de români.

În zona Bucureşti-Ilfov s-au livrat cele mai multe colete în perioada menţionată, circa 27% din total, urmate de Cluj cu 9%, Timişoara cu 8%, iar Constanţa şi Iaşi, cu 7%, respectiv 6% din volume.

Ponderea livrărilor internaţionale, atât din ţară în străinătate, cât şi din străinătate în ţară, a crescut cu 8% în perioada sărbătorilor de Paşte, de la 10% în 2017, la 18% anul acesta, în condiţiile unei creşteri a volumelor de circa 35%.

Ponderea livrărilor pe segmentul B2B a fost de aproximativ 55%, iar pentru segmentul B2C de 45% din totalul livrărilor. 
 

Parerea ta despre articol
Vizualizari
96
Conţinut
Adauga comentariu