Redacția StartupCafe.ro
La un an de la lansare, Stup a devenit cel mai mare centru de interacțiune antreprenorială din țară: 2.600 de antreprenori au accesat 3.800 de soluții de business, iar comunitatea Stup a ajuns la 14.000 de membri.
Stup este o inițiativă a Băncii Transilvania și BT Mic, un spațiu fizic (București, Calea Șerban Vodă 206-218) și online, destinat antreprenorilor, indiferent de banca la care sunt clienți, unde beneficiază de consiliere și de implementarea soluției de business potrivite.
La Stup, banca a creat infrastructura și mediul necesar conectării antreprenorilor cu furnizori de servicii și produse necesare înființării, gestionării și managementului afacerilor, și anume: BaseLinker, Danubius, D&C Conta, Ebriza, eJobs, Filip & Company, fonduri-structurale.ro, Franchwise, Gomag, Hosterion, The Yellow Creators, MiniCRM, MTH.Digital, Namirial, Prime Dash, Regina Maria, REGnet, SmartBill, Termene, ThinkOut și Weex Global.
„Primul an de Stup a fost intens și frumos. Mulți antreprenori ne-au trecut pragul pentru evenimente, pentru o soluție concretă sau pur și simplu pentru o discuție despre cum pot face mai mult, mai bine în business-ul lor. Experiența acestui prim an este fundația solidă pe care ne propunem să creștem în continuare Stupul, să contribuim la dezvoltarea comunității antrperenoriale într-un mod real, util, autentic” – declară Cristina Sindile, CEO BT Mic.
Primul pas spre Stup este deschiderea unui cont pe site-ul https://www.stup.bancatransilvania.ro/.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și principalul finanțator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are 20% cotă de piață, 4 milioane de clienți, peste 9.200 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+. Dincolo de banking, banca dorește să aibă impact pozitiv în România - pentru oameni, business și mediu.
BT Mic este compania de microfinanțare a Grupului Financiar Banca Transilvania. Se adresează companiilor cu o cifră de afaceri anuală de până la 1 milion de lei din toate domeniile de activitate. Facilitează accesul la finanţare: peste 70% dintre clienţi au accesat primul credit de business prin intermediul BT Mic. Până în prezent, compania a sprijinit peste 26.000 de afaceri mici să crească, acordând finanțări de peste 2 miliarde de lei.
---