Redacția StartupCafe.ro
Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, +25% față de aceeași perioadă a anului trecut.
„Creșterea numărului de clienți Premium Banking a fost generată de parcursul financiar ascendent al clienților băncii și de persoanele care au dorit să își diversifice economiile începând să lucreze cu BT, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Datorită acestor rezultate, lansăm Premium Club, un program pe măsura exigențelor clienților, care vine cu servicii premium, produse personalizate, precum și cu instrumente de economisire și investiții unice piață. Avem toată încrederea în succesul acestei abordări diferite pe piața din România și în contribuția pe care o va avea la creșterea prosperității clienților Premium”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Banca a anunțat în mai 2023 resegmentarea Premium Banking – Private Banking pentru a deschide și mai mult accesul clienților la servicii exclusive.
Resegmentarea a venit, tot începând cu anul trecut, cu o abordare nouă a clienților Premium Banking din București, prin consultanță personalizată oferită atât fizic, în patru sedii BT, prin Relationship Manager dedicat, cât și la distanță, prin Virtual Relationship Manager (VRM).
20% din clienții BT Premium Banking sunt în București, iar 12%, în Cluj-Napoca.
Banca Transilvania lansează Premium Club, program care aduce următoarele beneficii clienților Premium Banking:
Pentru clienții Premium Banking din Cluj-Napoca, Banca Transilvania va deschide în a doua parte a anului o agenție dedicată, pe Calea Dorobanților, vis-à-vis de Sediul Central BT.
Articol susținut de Banca Transilvania.