Luminita Pirvu

Top 3 luni profitabile pentru magazinele online 

Thumbnail

Promoțiile și achizițiile contextualizate definesc comportamentul de cumpărare al românilor în online. De sărbători 80% dintre cei care au cumpărat de pe internet au ales plata cu cardul iar coșul a avut o valoare medie 260 lei

Luna decembrie se află în top 3 luni în care românii fac cele mai multe cumpărături online. Pe primul loc se clasează luna noiembrie, marcată de evenimentul Black Friday și luna martie, luna femeii. În cele trei luni s-au înregistrat aproximativ 951.000 de tranzacții online în valoare de peste 246 milioane de lei. 

Cel mai scump coș online de cumpărături a ajuns la 75.000 lei (asigurări), urmat pe locul al doilea de o tranzacție în valoare de 62.000 lei pentru licențe antivirus și, pe locul al treilea, de o tranzacție de 49.000 lei pentru achiziție aur.

Cum preferă românii să plătească online

8 din 10 persoane care cumpără online aleg plata cu cardul, având o valoare medie a coșului de cumpărături de aproximativ 260 lei. În 2017 au câștigat teren plățiile în rate, astfel că 2 din 10 cumparatori și-au plătit prin această metodă cumpărăturile, potrivit datelor PayU. 

,,Cardurile cu rate câștigă din ce în ce mai mult teren. În luna decembrie, în sistemul PayU România, 2 din 10 cumpărători online au plătit folosind un card cu rate. Metoda de plată aleasă este și un indicator al comportamentului de consum în online: valoarea medie a coșului de cumpărături plătit în rate a fost de aproximativ trei ori mai mare comparativ cu o plată integrală cu cardul, ajungând la peste 630 lei.” a adăgat Marius Costin, Country Manager PayU România.

Și alte țări aleg ofertele românești din luna cadourilor

În luna decembrie, 50% dintre plățile înregistrate din alte țări în magazinele online din România s-au îndreptat către bilete de avion, urmate de servicii telecom (14%). 
 

Parallax

Vizualizari
269
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri