Răzvan Tătaru
Brandurile care desfășoară campanii pe platforma TikTok în Europa, inclusiv în România, se pot înscrie în competiția pentru TikTok Ad Awards, potrivit unui comunicat transmis, vineri, StartupCafe.ro.
Înscrierile se fac AICI, până pe 25 septembrie 2024.
Prin TikTok Ad Awards, sunt celebrate cele mai de succes campanii de pe platformă, care au impresionat comunitatea prin creativitate, autenticitate și rezultate memorabile. Premiile sunt deschise pentru Marea Britanie, Germania, Austria, Elveția, Franța, Italia, Spania, România, Cehia, Polonia, Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda, Israel și Olanda.
Comunitatea își dorește să împingă limitele creativității, iar premiile aduc în lumina reflectoarelor brandurile care fac acest lucru: creează conținut distractiv pentru comunitatea TikTok și generează rezultate.
1. Greatest Branding - Prin care se premiază o campanie de branding remarcabilă, cu o strategie inovatoare și o execuție pe platformă care au generat rezultate excelente în etapa de awareness a campaniei. Acest premiu este destinat unei singure campanii.
TikTok caută:
*Această categorie este deschisă companiilor cu cel puțin 50 de angajați la nivel global (inclusiv filiale și companii-mamă). Pentru a evita confuziile, această restricție nu se aplică niciunei agenții care a fost implicată în campania publicitară înscrisă, ci numai afacerii promovate de campanie.
2. Greatest Performance - Prin care se premiază o campanie remarcabilă care a prezentat o strategie inovatoare de publicitate pe rețeaua socială și a obținut rezultate excelente în etapa de loializare a campaniei. Acest premiu este destinat unei singure campanii.
TikTok caută:
*Această categorie este deschisă companiilor cu cel puțin 50 de angajați la nivel global (inclusiv filiale și companii-mamă). Pentru a evita confuziile, această restricție nu se aplică niciunei agenții care a fost implicată în campania publicitară înscrisă, ci numai afacerii promovate de campanie.
3. Greatest Creative - Prin care se premiază creativitatea unui brand pe TikTok, inclusiv utilizarea strategică a reclamelor plătite și a celor organice, care au adus rezultate pozitive și au contribuit la prezența continuă și remarcabilă a brandului pe platformă. Acest premiu NU este destinat unei singure campanii.
TikTok caută:
*Această categorie este deschisă companiilor cu cel puțin 50 de angajați la nivel global (inclusiv filiale și companii-mamă). Pentru a evita confuziile, această restricție nu se aplică niciunei agenții care a fost implicată în campania publicitară înscrisă, ci numai afacerii promovate de campanie.
4. Greatest Small Business - Prin care se premiază o afacere mică, cu mai puțin de 50 de angajați, care a reușit să-și atingă obiectivele prin intermediul unei campanii creative derulată pe TikTok.
TikTok caută:
*Această categorie este deschisă companiilor cu maximum 50 de angajați la nivel global (inclusiv filiale și companii-mamă). Pentru a evita confuziile, această restricție nu se aplică niciunei agenții care a fost implicată în campania publicitară înscrisă, ci numai afacerii promovate de campanie.
5. Greatest TikTok
* Toate nominalizările pentru categoriile Greatest Branding, Greatest Performance, Greatest Creative vor fi incluse automat în lupta pentru premiul cel mare pentru Greatest TikTok.
Greatest TikTok va fi oferit celei mai bune campanii: cea care și-a valorificat creativitatea grație instrumentelor de publicitate, folosite într-un mod inteligent, inovator și ingenios, care a reușit să-și atingă obiectivele specifice de marketing. Se caută campania care a rămas în inima comunității TikTok prin creativitatea sa, care prin intermediul trendurilor a reușit să inspire bucurie și să aducă un impact cultural în industrie.
Câștigătorii locali pentru Greatest TikTok se vor reuni pentru European Grand Prix, unde va fi încoronat Greatest TikTok din Europa în 2024.