Răzvan Tătaru

TikTok lansează o suită de instrumente cu inteligență artificială pentru crearea de reclame

Telefon cu aplicația TikTok și căști wireless

TikTok lansează mai multe instrumente bazate pe inteligență artificială pentru conturile business, cu scopul de a ușura crearea de reclame pentru platformă, potrivit TechCrunch.

Noua suită „TikTok Symphony” cuprinde instrumente pentru generarea de scripturi, crearea de videoclipuri sau îmbunătățirea calității materialelor deja existente.

  • „Symphony Creative Studio” poate genera videoclipuri în urma cerințelor impuse, potrivit spuselor companiei. Totodată, funcția oferă brandurilor videoclipuri gata de folosire pentru reclame.
  • „Symphony Assistant” se ocupă de generarea și rescrierea de scripturi pentru reclame. În plus, instrumentul oferă și recomandări pentru bune practici.
  • „Symphony Ads Manager Integration” poate corecta și optimiza videoclipurile din TikTok Ads Manager
  • „TikTok One” este un spațiu centralizat pentru oamenii din marketing unde aceștia vor putea accesa aproape două milioane de creatori, descoperi parteneri de agenție și valorifica instrumentele creative ale platformei.

În plus, compania introduce noi soluții de performanță cu ajutorul inteligenței artificiale predictive, pentru a ajuta agenții de publicitate să genereze mai multe vânzări. Agenții de publicitate vor putea introduce bugetele și obiectivele lor pentru a determina cea mai bună resursă creativă și publicul potrivit pentru campania lor.

Momentan, funcțiile vor fi disponibile pentru firmele din SUA. Rămâne de văzut dacă și când vor ajunge funcțiile în România.

Parallax

Vizualizari
121
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri