Startup-ul care plasează reclame în spațiile goale din filmele de pe Netflix sau HBO Go
Adi Iacob

Startup-ul care plasează reclame în spațiile goale din filmele de pe Netflix sau HBO Go

Thumbnail

Serviciile de streaming video precum HBO Go, Netflix sau Amazon Prime Video au date despre preferințele și brandurile favorite ale utilizatorilor săi și caută noi modalități de a le utiliza pentru a obține venituri. Startup-ul Mirriad a dezvoltat o modalitate prin care aceste platforme pot plasa reclame în filme și emisiuni TV. Mirriad folosește inteligența artificială pentru a recunoaște obiectele dintr-o scenă pentru a face loc reclamelor acolo unde există spații care nu afectează experiența spectatorilor  — precum pereți, autobuze sau clădiri.

  • La început, în industria video a apărut plasarea de produse. Mai exact, o emisiune TV sau un film afișa un produs de la un anumit brand, în schimbul banilor obținuți de la compania implicată.
  • Ulterior, a apărut plasarea virtuală de produse: produsele sau logo-urile unui brand sunt inserate într-o emisiune TV/film în timpul editării, cu ajutorul software-urilor de editare video.

În prezent, odată cu apariția mai multor platforme de streaming video, este posibil ca aceste practici să devină mai sofisticate, scrie The New York Times. Potrivi reprezentanților Mirriad care au avut discuții cu companii de streaming, produsele sau logo-urile care vor apărea pe ecran în timpul unui film/emisiune TV vor depinde de cine le urmărește.

Cu alte cuvinte, un utilizator despre care o platformă de streaming are date care arată că este consumator de dulciuri, ar putea vedea în cadrul unei scene un panou publicitar al unui producător de dulciuri, în timp ce un vegan care urmărește aceeași scenă ar putea vedea un panou publicitar pentru o companie care vinde produse din această gamă.

 

De asemenea, companiile ar putea alege momentul în care este afișată o anumită reclamă. De exemplu, dacă cineva urmărește o emisiune dimineața — ar putea vedea o reclamă la o marcă de cafea, în timp ce un utilizator care urmărește aceeași emisiune după-amiaza — ar putea vedea o reclamă la apă minerală.

Potrivit lui Stephan Beringer, directorul executiv al Mirriad, citat de The New York Times, acest tip de marketing ar putea deveni viral în următorul an. Stephan Beringer a lucrat cu branduri precum Pepsi, Geico și Sherwin-Williams și a plasat reclame în show-uri precum „Modern Family”, „How I Met Your Mother” și „El Dragón”.

Mirriad a obținut deja un contract important cu Tencent, una dintre cele mai mari platforme de streaming video din China.

Startup-ul cu sediul în Londra își va prezenta software-ul la CES 2020 din Las Vegas, potrivit BBC.
Vizualizari
17316
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings