5 lucruri de care trebuie sa tii cont atunci cand dai numele afacerii tale
Claudiu Zamfir

5 lucruri de care trebuie sa tii cont atunci cand dai numele afacerii tale

Thumbnail

​Cand vine vorba despre a da un nume afacerii tale, ai doua variante: fie te duci la un consultant, il umpli de bani ca el sa iti sugereze -in functie de onorariu- una sau mai multe variante- fie te gandesti la ce nume sa NU pui companiei pe care ai lansat-o.

Ar fi absurd sa produci suruburi pentru industria de masini si sa pui numele firmei: "La cainele fericit", de pilda. Sau, la fel de nefericita ar fi situatia in care firma ta s-ar chema :"Surubul care nu se indoaie niciodata si care are garantie 5 ani de zile, incepand de anul viitor". E prea lung, parca.

Atunci cand alegi un nume al afacerii tale, tine minte urmatoarele sfaturi":

  • Alege un nume care sa atraga clientii

  • Incearca o denumire recoinfortant sau familiara care poate evoca amintiri placute, astfel incat clientii sa raspunda emotional atunci cand aud acest nume

  • Evita un nume care este lung sau confuz.

  • Stai departe de jocuri de cuvinte dragute pe care numai tu le intelegi.

  • Nu folositi in nume "Import-Export" daca nu faceti importuri si exporturi. Nici americanisme gen Inc. sau germanisme gen Gmbh..

Fiti creativi

Puteti folosi un cuvant inventat. Se stie ca firma Acura a fost denumita asa (chiar daca in dictionare nu exista cuvantul in sine) pentru ca in multe limbi Acura este parte a unui cuvant care inseamna "precis" in mai multe limbi.

La fel, Compaq e un cuvant inventat, care sugereaza "compact".

Drept este, cuvintele noi sunt complexe si pot crea o perceptie ca produsele, serviciile sau compania insasi este complexa, ceea ce nu e intotdeauna adevarat.

Dupa ce ati redus campul cautarii la patru sau cinci nume, usor de amintit si expresive, nu strica sa verificati daca propunerile Dvs nu sunt deja inregistrate de altii. Daca sunt, reluati procesul de cautare.

Odata ce decizia este luata, tine minte ca numele companiei este primul pas spre construirea unei identitati puternice de firme, care ar trebui sa dureze cel putin atata timp cat esti in afaceri.

 

 

Parallax

Vizualizari
393
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
RegCom Oare ai fost la registrul comertului sa vezi ca nu se poate inregistra nimic simplu ?
poza de profil
Valoros articol Pacat ca publicului caruia i se adreseaza nu stie sa citeasca si sa scrie.

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri