Smile Media

Una din cinci programări la medic, sport sau înfrumusețare se fac în afara programului de lucru - WebPR

Thumbnail

O programare din cinci la cabinetul medical, sala de fitness ori salonul de înfrumusețare se face în afara programului de lucru, arată date din aplicația de programări online Calendis, dezvoltată la Cluj-Napoca.  Ofertele personalizate pentru programări în afara orelor de vârf însoțite de diverse discounturi sunt modalități prin care furnizorii de servicii caută să câștige clienții ocupați.

Furnizorii de diverse servicii medicale, sport sau înfrumusețare au început să se adapteze nevoilor clienților și stilului lor de viață. Ofertele personalizate pentru orele care nu sunt de vârf și diverse discounturi au fost primii pași pentru câștigarea clienților ocupați. Calendis oferă pentru 31000 de utilizatori control asupra programului propriu și posibiliatea să-și găsească serviciile de care au nevoie rapid și fără multe căutări.

Dezavantajele rezervărilor „clasice”

Rezervările telefonice au un mare dezavantaj pentru că nu ai în față toate opțiunile și posibilitatea de le compara. Dacă nu reușești, din prima, să faci o rezervare sau uiți, în urma unei vizite, să îți faci programarea ulterioară, va trebui să reiei același îndelungat proces de căutare urmat de o convorbire.

Programările făcute în mod clasic prin telefon sau direct la cabinet, sală sau salon au câteva limitări:

  • Saloanele de înfrumusețare încă mai au o componentă puternică de walk-in (rezervările sau chiar decizia de a intra într-un salon au loc în mod spontan, chiar la salon) însă de multe ori e dificil să găsim loc la specialistul preferat. Dacă nu reușim să găsim un loc, rămânem cu sentimentul de “drum bătut degeaba”.

  • Programarea telefonică necesită timp angajat în convorbire atât din partea clientului cât și din partea businessului.

  • Pacienții cabinetelor medicale amână vizitele medicale pentru că procesul de a ajunge la medic e perceput drept complicat și cu un timp îndelungat de așteptare.

  • Există un risc mare de a uita de o programare dacă furnizorul de servicii nu reamintește clientului de programare.

  • Nu este posibil să efectuezi programări în afara orelor de program ale businessului

  • Se creează uneori confuzie și acest lucru duce la programări ratate, întârzieri în preluarea clienților sau neprezentarea clienților, evenimente ce produc insatisfacție sau pierderi financiare pentru un business.

31.000 de utilizatori și-au făcut programări online

Pe perioada ultimului an, prin platforma Calendis, 31.000 de utilizatori și-au făcut programări online la businessuri din domeniile beauty, sport, medical, spa și veterinar. Activitatea lor ne-a permis să observăm următoarele:

  • Ora de vârf, în care se fac cele mai multe programări, este între 11.00 și 12.00

  • 11% din totalul programărilor din ultimul an au fost efectuate în acest interval. Acest volum de programări ar fi imposibil de făcut telefonic sau direct la sediul furnizorului de servicii.

Thumbnail

  • 3% dintre programări sunt făcute chiar înainte de somn și imediat după trezire. Această acțiune scurtă economisește timpul utilizatorilor.

  • 22% dintre programări sunt făcute în afara orelor de program. Prin platforma de programări online pusă la dispoziție de Calendis, businessurile pot oferi clienților posibilitatea să se programeze oricând.

 

Thumbnail

Utilizatorii Calendis și businessurile câștigă timp făcându-și programările online

Timpul petrecut pentru realizarea unei programări online prin calendis.ro sau prin aplicația mobilă Calendis este de sub 2 minute. În cazul convorbirilor telefonice timpul este consumat atât de recepție cât și de utilizator.

Reamintirile scad șansele ca o programare să fie ratată. Notificarea prin SMS și email trimisă instantaneu îndeplinește perfect acest rol și în plus dă timp recepției să acorde întreaga atenție clienților care se află deja în sediul businessului.

Thumbnail

Utilizatorii Calendis au la dispoziție serviciile preferate sau servicii noi la care se pot programa cu ușurință prin aplicația mobilă Calendis sau pe platforma calendis.ro. În urma programării la un anumit serviciu, ei primesc o notificare pe email și SMS pentru a-și reaminti cu ușurință. De asemenea, utilizatorii Calendis pot vedea costul fiecărui serviciu și au la dispoziție toate programările lor într-un singur loc.

Businessurile care folosesc Calendis Business au următoarele avantaje:

  • Au toate informațiile referitoare la clienți centralizate într-o singură bază de date.

  • Au un sistem automat de notificări SMS și email pentru clienții lor pentru a le reaminti de programare sau pentru a-i anunța dacă o programare se schimbă sau se anulează.

Prin platforma Calendis ne asigurăm că utilizatorii accesează cu ușurință serviciile preferate sau servicii noi și ajutăm businessurile să mențină o relație continuă cu clienții lor și să evite pierderile cauzate de programările ratate.

Parallax

Vizualizari
311
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.436
Just for testing :

interaction: 0.86

popularity: 0.46

publishing: 2.89

expertise: 0.08

rating: 1.436

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 1, 363
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri