Adi Iacob
Facebook urmează să lanseze o opțiune pe care firmele o vor putea instala pe site-urile proprii pentru a comunica mai ușor cu clienții, folosind Facebook Messenger.
Plugin-ul pentru chat-ul cu clienți permite firmelor să utilizeze o singură platformă - Facebook Messenger - pentru a gestiona discuțiile în direct cu clienții, indiferent dacă ajung pe Facebook sau pe site-ul de companie, spun reprezentanții rețelei de socializare.
De asemenea, este posibil ca acest tip de comunicare să fie mai accesibil pentru consumatorii care accesează de pe telefonul mobil site-ul de companie.
Clienții de astăzi se așteaptă ca afacerile să fie accesibile online, deci firmele trebuie să fie capabile să comunice cu ei acolo unde pot. Adăugarea acestei caracteristici înseamnă că întreprinderile vor avea o modalitate simplă de a vorbi cu clienții în timp real, pentru vânzări sau pentru serviciile de relații cu clienții. Și veți putea, totodată, să gestionați acele comunicații de la o singură platformă centrală care vă va oferi contextul și caracteristicile suplimentare de care veți avea nevoie, ca antreprenori.
În prezent, plug-in-ul este în stadiul de testare (closed beta) cu parteneri selectați ( inclusiv companii ca Adore Me, Air France și Mermaid Pillow), dar Facebook intenționează să deschidă această facilitate pentru mai mulți utilizatori în curând, scrie Small Business Trends.
"Messenger a schimbat modul în care comunicăm cu clienții noștri. Este rapid, personal și familiar - pentru echipa noastră și pentru clienți. Am descoperit că este cea mai simplă și cea mai naturală modalitate de a comunica cu clienții noștri și clienții potențiali pe parcursul întregii relații. Cu chat-ul pentru clienți, conversațiile de astăzi se vor simți la fel de conectate mâine, deoarece datorită Messenger-ului suntem capabili să avem context și istoric din interacțiunile anterioare", spune co-fondatorul Mermaid Pillow, Tom Sailors, citat de publicația online dedicată micilor afaceri.
Dacă sunteți interesat să profitați de plug-in-ul de chat pentru clienți, vă puteți înscrie pe o listă de așteptare pentru a fi notificați atunci când firmele voastre sunt eligibile pentru înscriere.
Citește articolul original pe Small Business Trends.