Care este numărul optim de mail-uri pe care îl poți trimite într-o campanie de marketing
Luminita Pirvu

Care este numărul optim de mail-uri pe care îl poți trimite într-o campanie de marketing

Thumbnail

O întrebare la care multe magazine online așteaptă răspuns. Specialiștii susțin că identificarea numărului potrivit de  email-uri care duce la creșterea veniturilor depinde și de industria în care activează. Astfel, magazinele din industrii precum fashion, beauty sau handmade care au trimis între 21 și 30 de emailuri clientului au înregistrat cele mai bune conversii.

Într-o campanie de sărbători magazinele online care au trimis către clienți între 1-10 mesaje prin mail au înregistrat o rata de click de 1,6% potrivit unui studiu efectuat de platforma de e-mail marketing klaviyo.com privind segmentarea și automatizarea pentru magazinele de comerț electronic.

În schimb magazinele online care au trimis între 21 – 30 de mesaje prin mail au avut o creștere a veniturilor:

  • Fashion de 17 ori mai mare a veniturilor,
  • Beauty de 77 de ori mai mare,
  • Handmade de 23 de ori mai mare
  • Băuturi și alimente de 16 ori mai mare

Chiar dacă pentru cele patru industrii menționate s-au înregistrat venituri maxime prin trimiterea a 21-30 de mesaje, au existat și unele diferențe vizibile între strategiile utilizate pentru fiecare industrie. Astfel s-au înregistrat rezultate bune atunci când:
 

Magazinele fashion

  • au introdus în mail reduceri (în special pe lângă produsele deja reduse) Exemplu: "Doar astăzi  o reducere suplimentară de 20%"
  • au făcut campanii speciale pentru vedete. Mai exact un număr de artiști de top au avut e-mailuri exclusive deoarece VIP-urile sunt clienții cei mai angajați, este logic ca un segment VIP să funcționeze mai bine decât campanie generalistă.
  • au asociat mesajul cu o temă: mai multe campanii centrate pe teme de vacanță, cu diferite promoții. Exemplu: "Mai sunt 12 zile până la Crăciun"

Magazinele beauty

  • cand îndeamnă clienții să reacționeze rapid. Exemplu: "Au rămas doar 4 zile pentru a achiziționa...", "Ultima șansă de a ridica produsul nostru cel mai bine vândut"
  • selectează persoanele care nu au achiziționat ceva în ultimele trei zile
  • se folosesc de intervale orare în care pot capta atenția cliențiilor. Exemplu:
  • la femei -  în jurul orei 7:00 dimineața când majoritatea se trezesc sau chiar își fac rutina de frumusețe;
  • La sfârșitul zilei de lucru, între orele 5-6. Majoritatea verifică telefoanele în drum spre casă - ceea ce reprezintă un moment excelent pentru a obține un public captiv.
  • Noaptea târziu, între orele 22-23 - un alt moment de vârf pentru utilizarea mobilelor chiar înainte de culcare sau în timpul vizionării TV.

Magazine produse alimentare si bauturi

  • anuntă ca va urma o reducere
  • continuă campaniile si dupa sărbători. Oferirea de reduceri sau oferte suplimentare după o vacanță a fost un mare generator de venituri pentru multe întreprinderi alimentare și băuturi.

 

Parallax

Vizualizari
862
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings