4 avantaje ale folosirii fotografiilor de stoc în marketingul vizual
artur.sennikov

4 avantaje ale folosirii fotografiilor de stoc în marketingul vizual

Thumbnail

Fotografiile de stoc sunt considerate de către majoritatea specialiștilor în marketing ca fiind neautentice și o pierdere de timp și spațiu. Cu toate acestea, fotografiile de stoc sunt încă extrem de folosite de către multe brand-uri renumite din lume. De ce? Atunci când știi cum să folosești corect imaginile autentice și originale de pe website-urile specializate, acest tip de fotografii pot deveni o resursă importantă în strategia de marketing a oricărei companii.

Fotografiile de stoc nu sunt deloc plictisitoare și ieșite din trend. Dimpotrivă, există platforme precum Depositphotos care pot oferi o mulțime de imagini autentice și originale care se pot adapta la nevoile oricărui tip de afacere. Iată patru avantaje ale folosirii fotografiilor de stoc pentru o strategie de marketing vizual, cu adevărat creativă:

  • Fotografiile de stoc sunt economice – atunci când abia ai lansat un start-up, este foarte important să ții costurile sub control. Fotografiile de stoc pot fi o soluție economică pentru a dezvolta strategia de marketing vizual. Ele pot înlocui cu succes o ședință foto dedicată proiectelor pe care le dezvolți, salvând, de asemenea, timp și resurse.

  • Poți folosi fotografii de stoc și să îți păstrezi stilul – avantajul website-urilor specializate în fotografii de stoc este că oferă o varietate de imagini, cuprinzând stiluri diferite. Așadar, îți va fi foarte ușor să îți păstrezi stilul ales și să folosești fotografii interesante care să transmită mesajul dorit către clienții potențiali. Depositphotos, de exemplu, are o colecție de peste 80 de milioane de fotografii care se pot adapta oricărui tip de afacere.

  • Fotografiile de stoc sunt disponibile pentru descărcare imediată – un foarte mare avantaj al fotografiilor de stoc este că le poți descărca imediat ce ai găsit imaginea potrivită pentru mesajul pe care vrei să-l transmiți. Prin comparație, în cazul unei sedințe foto, ar fi nevoie să aloci timp pentru realizarea ședinței și apoi să aștepți ca fotograful să prelucreze imaginile. Atunci când ești presat de timp și ai nevoie de o soluție rapidă, fofolosirea fotografiilor de stoc reprezintă cea mai bună alternativă.

  • Standarde ridicate de calitate – majoritatea website-urilor care oferă fotografii de stoc au criterii foarte stricte de selecție a imaginilor. Fiecare fotografie trebuie să treacă printr-o serie de filtre pentru culoare, luminozitate, și rezoluție. Atunci când cumperi sau descarci o fotografie de stoc, poți fii sigur că aceasta a fost verificată în detaliu și a fost creată de către un fotograf profesionist.

Tipuri de fotografii de stoc

Există două tipuri de fotografii de stoc care pot fi folosite pentru marketing vizual: cu licență și fără. În cazul fotografiilor de stoc cu licență vei plăti o taxă pentru a putea descărca imaginea respectivă.

Prețul unei astfel de imagini este stabilit în funcție de calitate, dimensiuni, industria căreia i se adresează sau exclusivitate. În cazul acestor fotografii, standardele de calitate sunt foarte ridicate. Pe de altă parte, fotografiile de stoc fără licență sunt mai avantajoase pentru bugetele limitate.

Fotografiile de stoc își merită locul în marketingul vizual, având o multitudine de avantaje. Îți oferă posibilitatea de a folosi imagini de calitate superioară fără a investi bugete consistente pentru acest lucru. În plus, vei economisi mai mult timp și resurse alegând această variantă.

Vizualizari
96
Conţinut
Parerea ta despre articol
0.556
Just for testing :

interaction: 0

popularity: 0

publishing: 1.39

expertise: 0

rating: 0.556

Communication & Marketing Manager la DepositPhotos.com, un serviciu de imagini stock pentru afaceri mici și mijlocii
Articole publicate : 2
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings