Fluturaşii virtuali - strategia ta de marketing - Marketing - StartupCafe.ro
Raluca Rotaru

Fluturaşii virtuali - strategia ta de marketing

Imagine principala
Rallu Ideas - agenţie de marketing online

Nu mai cheltui banii pe mii de pliante care ajung la gunoi ȋn mare parte! Cu aceeaşi bani sau chiar mai puţini se poate face reclamă online cu imagini care este mult mai măsurabilă şi mai eficientă ȋn a ţinti clienţii firmei tale. Alege mediul virtual ca să ȋţi faci reclamă, este unul din cele mai ieftine canale de marketing.

Metrou Piaţa Victoriei, dimineaţa ora 8:43. Ies de la metrou odată cu marea de lume care se ȋndreaptă spre servici ȋn general la ora asta. Urcând scările la metrou, dau peste cei care ȋmpart pliante pentru diverse. Sunt macar vreo 2-3 care fac asta. Ȋn fiece zi. Şi, ȋn general, dacă am mâna liberă iau pliantele de curiozitate, să văd despre ce e vorba.

Dar, din păcate, mă uit ȋn jur şi, la numai caţiva metri de gura de metrou, văd pliante aruncate pe jos sau in cosul de gunoi, astfel că imi dau seama că şi ceilalţi au facut ca şi mine şi marea majoritate a fluturaşilor sunt de fapt inutili. 

Tu antreprenorule care ai dat banii pe mii de fluturaşi, pe design şi l-ai platit şi pe cel care să ȋi ȋmpartă...ȋncearcă şi altceva. Ce zici de ideea să ȋmparţi fluturaşi pe net ȋn schimb. Ȋncearcă, vezi ce iese din asta, compar-o cu pliantele fizice.

Cel care ȋmparte pliantele nu poate segmenta prea bine clienţii că nu are cum, neştiind mare lucru despre ei. Şi rezultatele sunt şi destul de dificil de măsurat.

nu irosi banii pe pliante - fa marketing online

Pe online reclama este mult mai bine ţintită, te poţi adresa mai bine către clienţii tăi, cei care ar fi direct interesaţi să ȋţi citeasca fluturaşul şi să şi acţioneze de pe urma lui. Că in fond ăsta e scopul, vanzarea, nu?

Marketingul online este mult mai măsurabil, ai mulţi indicatori din care să tragi concluzii, să iei decizii mai bune şi să obţii mai mulţi clienţi pentru banii tăi. Şi apropo de banii tăi, bugetul investit ȋntr-o campanie online se consumă doar când cineva dă clic pe fluturaşul tău virtual...adică ar echivala doar cu cei care iau pliantul, nu pentru toate pliantele tipărite (impresii ...in online) 

Ca să nu mai spunem că ai fi şi eco in toate astea....vei fi salvat şi un copac al planetei :-)

Ce zici?! Fă o incercare şi ȋmparte fluturaşi virtuali!

 

Sunt Raluca, specialist certificat Google Adwords şi fondatoarea Rallu Ideas, agenţie de marketing online. I-deas Digital ȋmparte "fluturaşi" pe net direct la clienţii tăi! ... prin Google Adwords, Facebook, Mailchimp (email).

 

Agentie marketing digital
Vizualizari
246
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.638
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0

publishing: 2.22

expertise: 3

rating: 1.638

SEM
Sunt Raluca, specialist certificat Google Adwords şi fondatoarea Rallu Ideas, agenţie de advertising pe net www.i-deas.digital
Articole publicate : 3
Adauga comentariu