Adi Iacob
În prezent consumatorii caută pe Google informații despre produsele pe care urmează să le cumpere, accesează websiteuri dedicate review-urilor de produse și își scriu permanent părerile pe rețelele de socializare, motiv pentru care firmele pierd oportunități valoroase dacă le lipsește un site propriu bine realizat, atrage atenția un specialist în marketing digital.
Cătălin Jilavu, de la agenția de marketing Digital Craft, este de părere că „prima impresie în online este colosală”. Utilizatorii te judecă în funcție de website și decid, astfel, dacă te vor mai vizita în funcție de cum te prezinți printre kilobiți”.
”Este foarte probabil ca utilizatorii să te evite, odată ce au considerat că websiteul tău nu reflectă acel tip de experiență pe care îl caută la un business (…) Să nu ai un website înseamnă să ratezi oportunități majore. Dar, în același timp, să ai un website care nu arată deloc prezentabil îți face businessul să pară și mai rău”, mai spune el, conform unui comunicat remis, luni, StartupCafe.ro.
Potrivit lui Cătălin Jilavu, la nivel mondial, 30% din website-uri sunt create cu WordPress (WP) iar 60% din total CMS-urilor (Content Management System) sunt WP iar peste 42% din piața de magazine online existente este reprezentantă de Woocommerce (care funcționează pe bază WP).
În opinia specialistului, ar fi bine să optezi pentru un website pe platforma WordPress din următoarele motive