Motivul pentru care magazinele online ar pierde un sfert din vânzări
Claudiu Zamfir

Motivul pentru care magazinele online ar pierde un sfert din vânzări

Imagine principala
comert online mobil

Şase din zece unitizatori români de internet ar intenţionea să cumpere online direct prin telefonul mobil cel puțin o dată până la sfârșitul anului 2017, potrivit unui studiu publicat luni de o platformă online, citat de News.ro.

Studiul, realizat de platforma online iVox.ro la solicitarea firmei clujene Blugento, specializate în furnizarea de soluţii de e-commerce, arată importanţa tot mai mare a dispozitivelor mobile în procesul de achiziţie online.

4 din 10 respondenţi declară că fac cumpărături online lunar, iar 3 din 10 utilizează telefonul mobil sau tableta pentru astfel de tranzacţii.

Această schimbare majoră de comportament de consum nu este însă însoţită şi de un răspuns pe măsură din partea retailerilor, atrage atenţia directorul general al Blugento, Sandu Băbăşan.

Cu toate acestea, aproape jumătate dintre magazinele online nu sunt optimizate pentru mobile, lucru absolut necesar pentru a rămâne competitive în această industrie. Iar într-o industrie cu o concurenţă atât de ridicată, să nu ai un magazin online optimizat pentru mobil înseamnă, cel mai probabil, că se pierd un sfert din vânzări”, a declarat Sandu Băbăşan, conform comunicatului.

Potrivit studiului, smartphone-ul a devenit extrem de important pentru mulţi români, 9 din 10 respondenţi declarând că deţin un astfel de dispozitiv, iar dintre aceştia, peste 80% acceseză website-uri direct de pe telefoanele mobile. Cât despre categoriile de produse achiziţionate online de pe telefonul mobil, studiul relevă faptul că pe primul loc în topul preferinţelor românilor se află hainele, urmate de electronice, electrocasnice şi produse cosmetice.

Cei care utilizează telefonul mobil pentru cumpărături online consideră că pot efectua tranzacţii online de pe smartphone într-un mod mai accesibil, mai comod şi fără constrângeri legate de timp sau locaţie, potrivit studiului. Cât despre sumele cheltuite în mod uzual, 5 din 10 cumpărători care utilizează telefonul mobil fac comenzi online cu valori între 100 şi 500 de lei.

Citeste si:

Un startup din Cluj primeşte o investiție de 120.000 euro pentru extindere la nivel internaţional

Parallax

Vizualizari
962
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri