Google face cea mai mare modificare a brandurilor sale de publicitate online
Claudiu Zamfir

Google face cea mai mare modificare a brandurilor sale de publicitate online

Thumbnail

Google a anunţat că retrage brandurile DoubleClick şi AdWords, în cea mai mare rebranduire a serviciilor sale de publicitate, iar principalul său serviciu se va numi Google Ads, relatează Reuters, citat de News.ro.

„Astăzi (miercuri n.r.) lansăm noi btanduri pentru produsele noastre de publicitate: Google Ads, Google Marketing Platform și Google Ad Manager. Aceste branduri noi reflectă toate modalitățile prin care ajutăm advertiserii să se conecteze cu consumatorii, și îi ajută pe advertiseri și pe publisheri să aleagă produsele potrivite pentru afacerile lor. Ca parte a acestui lucru, lansăm noi soluții care ajută advertiserii să înceapă să folosească Google Ads și să dirijeze colaborarea între echipe”, a anunțat Sridhar Ramaswamy, Senior Vice President, Ads & Commerce al Google, pe blogul companiei.

Compania de publicitate pe internet a menționat că noile sale produse vor ajuta mai mult antreprenorii cu firme mici.

„Astăzi am introdus Google Ads, cunoscute înainte ca Google AdWords, pentru a ajuta firmele de toate dimensiunile să se conecteze cu clienți relevanți pe toate canalele și site-urile noastre partenere. Odată cu introducerea Google Ads, firmele mici pot utiliza acum campanii Smart, noua experiență de anunțuri implicite. Am creat campaniile Smart adaptând tehnologia de inovare și publicitate disponibilă prin Google Ads pentru patronii de firme mici. Acum puteți să creați anunțuri în câteva minute și să obțineți rezultate reale - cum ar fi să vă faceți telefonul să sune, să trimiteți lead-uri de vânzări către site-urile voastre sau să aduceți clienții în magazin”, a scris Google pe blogul său.

Potrivit Reters, reprezentanţii Google au anunţat că serviciile şi tarifele nu vor fi modificate. Compania va păstra brandurile AdSense şi AdMob, pentru tehnologiile de vânzare de publicitate destinate site-urilor mici, respectiv dezvoltatorilor de aplicaţii mobile.

Serviciul de bază pentru cumpărarea de publicitate se va numi Google Ads, care va oferi acces la serviciul de căutare Google, serviciul video YouTube, magazinul de aplicaţii Google Play şi la proprietăţi ale partenerilor.

Interfaţa implicită pentru Google Ads va fi simplificată, potrivit oficialilor Google, designul reclamelor şi amplasarea acestora fiind automatizate.

Softul high-end pentru cumpărătorii de publicitate se va numi Google Marketing Platform. Google Ads Manager va fi un instrument complementar pentru vânzătorii mari.

Brian Wieser, analist în domeniul financiar care urmăreşte companiile de publicitate pentru firma Pivotal Research, a spus că serviciul actual al Google provoacă ”multă confuzie” în rândul oamenilor care nu sunt familiarizaţi cu domeniul.

AdWords a fost lansat în anul 2000 pentru plasarea de publictate text în rezultatele căutărilor. Google a cumpărat softul de publicitate DoubleClick în 2008.

Vizualizari
761
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings