Google introduce Shopping Ads, reclame in rezultatele din Google Images pentru magazinele online
Utilizator neî… (neverificat)

Google introduce Shopping Ads, reclame in rezultatele din Google Images pentru magazinele online

Imagine principala
Google introduce Shopping Ads, reclame in rezultatele din Google Images pentru magazinele online

Google a anuntat introducerea unui nou serviciu pentru advertiseri, tintind in special magazinele online, carora le ofera posibilitatea de a crea reclame pentru rezultatele cautarilor in versiunea de mobil a Google Images. Astfel, cand un utilizator va cauta o imagine, de exemplu, cu un anumit model de telefon, primele rezultate afisate vor fi reclame catre magazinele online care vand acel model.


Potrivit companiei, un anunt afisat in rezultatele din Google Images va contine imaginea produsului peste care, in partea de jos, vor fi afisate pretul si numele magazinului online care il vinde. Insa modul de afisare al reclamei nu se limiteaza doar la cautari de produse specifice, dimpotriva, va functiona dupa algoritmi similari celor care afiseaza reclamele AdSense obisnuite.


Mai exact, la o cautare precum “telefon mobil Android”, Google Images va afisa anunturi cu mai multe modele de telefoane ce folosesc platforma respectiva. Totodata, pentru cautarile mai generice, Google a introdus si filtre pentru a ajuta utilizatorul sa gaseasca mai repede un produs pe gustul lui.


Google Images este, de altfel, si unul dintre cele mai folosite servicii de cautare ale companiei americane, iar noua functie pentru advertiseri vine si ca urmare a faptului ca tendintele globale arata ca utilizatorii cumpara tot mai mult direct de pe telefonul mobil, numarul achizitiilor online in SUA ridicandu-se la 34% in prima parte a anului.


Potrivit companiei, utilizatorii de internet vor sa afle mai multe lucruri despre produsul cautat, astfel ca, pe langa anunt, pot fi integrate si date suplimentare, precum o descriere, dar si informatii despre magazinele fizice, precum adresa, numarul de telefon si localizarea in Google Maps. Scopul este acela de a se plia pe tendinta utilizatorilor de a comanda online si de a ridica produsul dintr-un magazin in loc sa astepte curierul. Functia se numeste “Store Pickup Link” si se gaseste in interfata de administrare a serviciului AdWords.

Parallax

Vizualizari
51
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings