Claudiu Zamfir

Facebook mai face niște schimbări

Thumbnail

Facebook anunță din nou schimbări pentru firmele care fac promovare pe rețea și pentru utilizatori.

Rețeaua socială a lui Mark Zuckerberg a anunțat, marți, că limitează posibilitatea advertiserilor de a exclude segmente de public pe motiv de etnie sau religie. Pentru asta, Facebook are peste 5.000 de opțiuni de targetare a reclamelor. „Deși aceste opțiuni au fost folosite în mod legitim pentru a ajunge la persoanele interesate de un anumit produs sau serviciu, considerăm că reducerea riscului de abuz este mai importantă. Ne-am angajat să protejăm oamenii de publicitatea discriminatorie pe platformele noastre”, a comunicat Facebook.

O altă modificare anunțată de Facebook este de a limita cazurile în care utilizatorii rețelei atacă publicații respectabile raportând ca „știri false” articole corecte, dar care nu le convin acelor cititori. „De exemplu, dacă cineva ne-a oferit anterior un feedback că un articol este fals și acel articol este confirmat ca fals de către un fact-checker, atunci este posibil să dăm importanță pe viitor feedback-ului de la acea persoană și pentru alte știri mai mult decât cuiva care furnizează feedback fals”, a declarat, pentru Washington Post, Tessa Lyons, product manager la Facebook.

Parallax

Vizualizari
928
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri