Madalina Macsim

Cât de des ar trebui să postezi pe rețelele de socializare

Thumbnail

Prezența pe rețelele sociale nu mai este demult opțională pentru businessuri. Conform zelist.ro în România sunt 9.400.000 de utilizatori pe Facebook, 857.258 pe Youtube și 571.548 pe Instagram. Există totuși întrebarea: cât de des ar trebui să postăm pe rețelele sociale?

Dacă postăm prea rar, publicul nu își va aminti de noi. Iar dacă postăm prea des, vom deveni enervanți, iar clienții se pot dezabona de la noutățile noastre. Dar ce înseamnă des sau rar în social media?

Pentru aceste întrebări am strâns sfaturi de la experți, pentru a veni cu cele mai bune răspunsuri.

Maxim 2 postări pe zi pentru Facebook

HubSpot recomandă ca numărul de postări să țină cont de numărul de abonați de pe pagină:

  • paginile cu peste 10.000 de abonați, au un engagement mai mare, atunci când postează de 1-2 ori pe zi;
  • paginile sub 10.000 de abonați, ar trebui să aibă maxim un post pe zi, numărul de accesări pentru fiecare post în plus, scade cu 60%.

Socialbakers spune că brandurile ar trebui să posteze o dată la două zile sau de câteva ori pe săptămână. Se poate posta mai mult de o dată pe zi doar în cazul în care se oferă informații importante, de ultimă oră.

Numărul optim ar fi deci de 4-7 postări pe săptămână. Pentru a afla care este numărul potrivit pentru afacerea ta este bine să urmărești secțiunea de Pages to watch din Facebook Insights. Această secțiune îți arată cât de des postează concurența ta și ce engagement au la fiecare post. Prin aceste informații poți afla ce funcționează pentru publicul tău și cum să creezi content care să aibă succes.

Nu există un număr fix de postări pentru Instagram

Brandurile postează în medie de 1.5 ori pe zi, nu există însă un număr minim de postări recomandate. Nu există studii, ca în cazul Facebook-ului, care să arate că un număr prea mare sau prea mic de postări ar afecta engagementul. Așa că cel mai bine e să experimentezi și să vezi cât de des ar trebui să postezi tu.

50 de tweet-uri pe zi ?!?

Unele branduri postează de peste 50 de ori pe Twitter, totuși e recomandat să postezi de maxim 3 ori pe zi. Conform unui studiu realizat de Social Bakers, după acest număr engagementul scade.

Nu mai puțin de 2 postări pe săptămână pentru LinkedIn

LinkedIn recomandă ca micile afaceri să posteze o dată pe zi sau de minim 20 de ori pe lună. Important este să existe un program al postărilor, pentru ca publicul să știe că ești mereu conectat cu el.

Acestea sunt recomandările pentru cele mai populare rețele sociale din România. Numărul sugerat de postări nu este neapărat și cel potrivit pentru afacerea ta. Numărul potrivit de postări are legătură cu engagementul.

Dacă experimentezi și vezi că mai multe postări nu îți cresc interacțiunea, atunci rămâi la un număr moderat. Important este să nu îți irosești timpul creând postări care nu au un efect.

În același timp nu încercă să ai prezență pe toate rețelele, dacă nu reușești să creezi conținut unic pentru fiecare în parte. Conținutul repetat pe mai multe rețele nu încurajează utilizatorii să te urmărească pe mai multe platforme. E mai bine să te concentrezi pe o singură pagină, dacă doar așa reușești să ai un program fix de postări.

Parallax

Vizualizari
1468
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.14
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 1.17

publishing: 1.89

expertise: 0

rating: 1.14

Marketing
Articole publicate : 4
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri