CATALIN Cringus

Ți-am făcut planul pentru o strategie completă de promovare!

Thumbnail

Vrei să vinzi mai mult online? E simplu să îți atingi obiectivele dacă știi de unde să începi! O strategie bună de marketing nu numai că te va ajuta să vinzi mai mult, ci va crește valoarea brandului tău și vizibilitatea acestuia.

Pentru început trebuie să îți alegi exact canalele potrivite business-ului tău și să răspunzi la următoarele întrebări legate de ceea ce vinzi:

  1. Câte de puternică este concurența și ce strategii abordează?
  2. Ce aduce nou produsul tău?
  3. Unde te situezi pe piață?
  4. Care este profilul consumatorului? Ce vârstă are? Care sunt interesele lui?
  5. Care sunt obiectivele tale (anuale, semestriale, trimestriale, lunare)?

După ce ai răspuns acestor întrebări extrem de importante, următorul pas este de a stabili un buget dedicat promovării și resursele de care ai nevoie pentru atingerea obiectivelor. Cunoscând aceste aspecte poți începe să-ți promovezi afacerea chiar tu, sau poți apela la o agenție de marketing care te va ajuta să te dezvolți.

Poți fi sigur că următorul element de care ai nevoie este vizibilitatea. Și cum altfel o poți obține dacă nu prin intermediul rețelelor de socializare.

Social Media – sunt importante rețelele de socializare pentru business-ul tău?

Ei bine, probabil că te așteptai la acest răspuns, dar rețelele de socializare sunt extrem de importante pentru business-ul tău. Cel mai important aspect este creșterea vizibilității brandului. Cum? Cu aproape jumătate din populație care folosește rețelele de socializare zilnic, acestea au devenit unealta perfectă pentru a ajunge exact la publicul tău printr-o targetare foarte exactă. Realizează o analiză a prezenței tale pe rețelele de socializare și fă tot posibilul să ajungi exact acolo unde este publicul tău.

Conform analizei Zelist de anul acesta, Facebook-ul ocupă încă cea mai mare parte a piramidei de promovare, urmat de Youtube și de Instagram. Însă nu uita de forumuri și de blogosferă pentru a te promova, fiind la curent cu tot ce se scrie despre domeniul tău sau despre tine poți știi exact ce poți oferi publicului tău.

Cum poți crea o strategie care să funcționeze? E simplu:

  1. Fii întotdeauna la curent cu ce se întâmplă în industrie, urmărește toate abordările competitorilor în social media și încearcă să vii cu ceva în plus de fiecare dată.
  2.  Creează-ți un plan de conținut (care să conțină valorile pe care le promovezi, modul de adresare, obiectivele și principalii KPIs);
  3. Află ce vrea publicul tău și menține interacțiunea cu el no matters what.

Nu uita de Facebook Insights și Facebook Analytics. Poți obține date foarte interesante despre audiența ta folosind aceste două tool-uri free oferite chiar de Facebook. Dacă insight-urile Facebook îți pot oferi o privire de ansamblu asupra a ceea ce se întâmplă pe pagina ta:

Thumbnail

Metricele oferite de Facebook Analyitics îți dau mai multe informații demografice și poți afla care sunt orele și zilele în care postările tale au cel mai mare engagement:

Thumbnail
Thumbnail

Social Media nu este numai despre postări inspiraționale și conversii, structurează-ți mesajul pe care vrei să-ș transmiți și comunică inteligent cu publicuș tău. Te va ajuta să-ți atingi obiectivele!

PPC – venituri instante din Google și Facebook

Când vorbim despre PPC lucrurile devin din ce în ce mai interesante. Vei vedea că vânzările online sunt POSIBILE și că îți poți atinge obiectivele dacă ai o campanie bine pusă la punct. Cum estimezi bugetele și cum alegi canalele pe care vei face promovare? Astfel:

  1. Stabilești un buget pe care să îl direcționezi spre promovare – ideal ar fi să fie un procent echilibrat din cifra ta de afaceri; 
  2. Identifici canalele pe care sunt oportunități în business-ul tău și estimezi care ar fi rezultatele în funcție de bugetul stabilit;  
  3. Identifici audiențele potrivite;
  4. Vezi care este potențialul maxim pe țara/țările sau pe regiunea pe care o targhetezi și descoperi cât la sută din piață poți acoperi cu bugetul tău;

O campania de Google Ads te va ajuta să crești atât traficul pe site cât și numărul de conversii. Iată un exemplu de creștere, în interval de un an, a numărului te utilizatori care au vizitat site-ul:

Thumbnail

 Și al tranzacțiilor doar din campaniile de Google Search: 

Thumbnail

Fiind folosit de aproximativ 10 milioane de utilizatori, Facebook Ads îți ca oferi audiențe extrem de targetate unde îți poți plasa reclamele. Avantajul campaniilor de Facebook nu este numai rapiditatea, ci și segmentarea extrem de specifică pe care acesta o poate oferi.

Asigură-te că ajungi exact acolo unde oamenii au nevoie de tine și îți vei atinge obiectivele de marketing.

SEO – beneficii pe termen lung

Așa cum poate că știi deja, o campanie SEO te va ajuta să crești în Google (sau în alte motoare de căutare) pe cuvintele cheie valoroase pentru tine. Pentru a obține aceste creșteri, trebuie să ai grijă de mai multe aspecte:

  1. ON PAGE: site-ul tău trebuie să fie atât user-friendly și search engines-friendly. Pe scurt, trebuie să faci totul pentru a avea un website bine optimizat, cu o viteză de încărcare bună, categorii bine structurate, produse de încredere etc.. În plus, strategia ta de conținut trebuie să fie foarte bună pusă la punct, astfel încât să nu pierzi nicio oportunitate în ceea ce privește cuvintele cheie relevante.
  2. OFF PAGE: e important să ai grijă de reputația site-ului tău (și, implicit, a afacerii tale) și să obții backlinkuri puternice și relevante care să îți crească autoritatea în Google. Cum poți crește procentul de trustfulness? un profil de Google My Business bine pus la punct, cu postări periodice, review-uri la care să se răspundă te poate ajuta cu rankurile în Google.

Investiția într-o campanie SEO se va amortiza după primele luni de campanie. De obicei beneficiile nu apar instant, așa cum se întâmplă în cazul campaniilor pe Google Ads Sau Facebook.

Iată un exemplu de creștere organică a numărului de utilizatori pentru un site de servicii, într-un interval de 6 luni:

Thumbnail

De ce o agenție de marketing online?

O campanie de promovare realizată chiar de tine poate fi o idee bună la începutul afacerii, dar cu timpul vei avea nevoie de timp pentru a te concentra pe dezvoltarea business-ului, așa că serviciile unor specialiști s-ar putea să ți se pară o idee foarte bună.

O agentie de marketing e o idee bună pentru că îți va oferi o strategie și oportunități de dezvoltare pe toate canalele, dintr-un singur loc. Comunicarea mai bună între campanii și realizarea unor planuri comune va crește rata de atingere a obiectivelor. În plus, vei economisi timp și bani alegând toate serviciile de la o singură echipă de profesioniști.

Mult succes!

Parallax

Vizualizari
1113
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.172
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 1.33

publishing: 1.89

expertise: 0

rating: 1.172

Marketing
Scopul echipei AdSem este crearea și implementarea de strategii de marketing online, astfel încât să conectăm organizațiile cu publicul țintă.
Articole publicate : 2
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri