Servicii SEO: Cum să îți salvezi business-ul pe timp de criză?

Servicii SEO: Cum să îți salvezi business-ul pe timp de criză?

Thumbnail

Cu o criză economică vizibilă și o imposibilitate de a-și mai desfășura activitatea, tot mai multe business-uri sunt puse în fața unui viitor incert. “Cum să păstrez un flux constant de vânzări?”, “Cum voi pune înapoi business-ul pe picioare după ce ieșim din această situație?” - acestea sunt întrebările care nu le dau pace managerilor români în această perioadă.  Este momentul în care orice alegere este crucială, dar investiția în soluții pe termen lung, de tipul servicii SEO, este soluția pe care oamenii din Marketing-ul Online o recomandă.

Este clar pentru toată lumea că puterea s-a mutat, în acest moment, în online, iar timpul pe care îl ai acum și toată atenția utilizatorilor focusată doar spre această zonă sunt lucruri de care ar trebui să profiți la maximum.

Optimizarea SEO - rezultate pe termen lung

Cu atâtea posibilități de brand awareness în mediul online, procesul de optimizare SEO poate fi singura investiție pe care ar trebui să o iei în calcul în acest moment când vine vorba de Marketing online. Dacă nu ai făcut niciun demers în acest sens până acum cu afacerea ta, trebuie să știi că rezultatele optimizării se văd pe termen lung (după primele 6 luni). Acest lucru presupune că, atunci când întreaga procedură de distanțare socială se termină, iar oamenii încep să pună din nou banii în circulație, produsele tale vor fi vizibile, clienții vor ajunge cu ușurință la tine, iar efectele crizei se vor resimți mai blând.

SEO este un instrument organic prin care un brand câștigă vizibilitate în motoarele de căutare. De aceea, investiția necesară acum este colaborarea cu o echipă de specialiști care să poată anticipa nevoile pieței după criză și să se asigure că produsele/serviciile tale vor fi relevante pentru căutările lor de atunci. 

Social Media Marketing - cum să-ți ții clienții aproape

Fără îndoială, ingeniozitatea trebuie să fie cuvântul de bază în această perioadă în Social Media. Când tendința generală a publicului este să-și îndrepte atenția doar spre canalele de știri, trebuie să creezi un conținut interesant, care să-i mențină pe actualii și ponțialii tăi clienți distrași, care să-i relaxeze sau să le aducă zâmbetul pe buze. Este momentul să lucrezi la imaginea brandului, să-ți oferi sprijinul și să rămâi prezent, chiar dacă produsele sau serviciile tale nu mai pot fi accesate în acest moment. La final, oamenii vor dezvolta un atașament față de compania ta și își vor manifesta loialitatea prin vânzări, simțind nevoia să te sprijine la rândul lor. 

Echipa SEO 365 își dorește să rămână și ea alături de mediul de business din România, de aceea oferă consultanță gratuită tuturor companiilor care își doresc soluții de viitor. Cu o experiență de peste 12 de ani în Marketing digital, aceștia au învățat că, în perioadă de criză, online-ul este cea mai bună investiție.

 

Parallax

Vizualizari
196
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.916
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 2.22

publishing: 3.17

expertise: 0.27

rating: 1.916

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 157
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings