Raluca Abrihan

GRAFICE Cât timp îşi petrec utilizatorii pe email şi ce trebuie să ştie firmele când le trimit mesaje clienţilor

Thumbnail

Relația dintre persoană și căsuța sa de email este una complexă. Emailul este atât spațiu de informare cât și instrument de lucru. O bună parte din viața noastră ”trece” așadar prin email, motiv pentru care brandurile și jucătorii comerciali din online capitalizează pe acest canal pentru a-și aduce mesajul cât mai aproape de consumator, arată o analiză Easyhost.

 

Un studiu recent realizat de către Adobe şi citat de Easyhost, în rândul americanilor white-collar aruncă mai multă lumină pe importanța acestui canal în comunicarea brandurilor, punctând pe acele aspecte care îmbogățesc sau strică experiența primirii unui email. Rezultatele sunt cu precădere de interes pentru marketeri, pentru proprietarii de e-commerce și pentru toți cei implicați în promovarea unui nume de marcă în online.

Inboxul este în continuare canalul preferat prin care utilizatorii doresc să fie atenționați de către branduri cu privire la noutăți. 61% dintre cei intervievați declară că preferă să fie contactați pe email, vs. alte canale, cum ar fi aplicațiile mobile, canalele de social media sau mesajele text.

Thumbnail
sursa foto: Easyhost

 

Tendințele de consum al emailului se păstrează constante, cu o medie de 5.4 ore fiind raportate ca fiind alocate zilnic  emailului personal si profesional. Se remarcă totuși o scădere ușoară față de anul anterior, motivată de căutarea unui mai bun echilibru viață-mediu profesional.

În general, timpul mediu alocat emailului profesional este comparabil cu cel alocat căsuței personale, cu puține variații. Emailul de muncă se bucură însă de o rată de deschidere considerabil superioară, în baza poate a responsabilității extra care vine cu acea căsuță.

Thumbnail
sursa grafic: Easyhost

 

Studiul a scos la iveală faptul că aproape jumătate din emailurile primite zilnic stârnesc indiferență, iar abia 10-30% dintre mesajele venite pe email reușesc să ne entuziasmeze.  Pentru brandurile care comunică pe email, este doar o reafirmare a imperativului de a încerca să stârnească o emoție utilizatorului. Altfel riscă să ajungă în jumătate ”indiferentă”.

Cât privește experiența comunicării pe email, ultimul an a adus îmbunătățiri utilizatorilor, care se declară mulțumiți de opțiunile mai noi de filtrare și de display conținut.

Thumbnail

 

Recomandările pentru brandurile care aleg emailul pentru comunicare includ:

  • orientarea către un conținut mai degrabă informativ vs. promoțional (40% din respondeți fac un astfel de apel)

  • conținut mai in-synch cu preferințele destinatarului (20% din respondeți ar prefera o targetare mai rafinată).

Thumbnail
sursa grafic: Easyhost

Easyhost este o companie de hosting și găzduire web, ce activează la nivel internațional, având birouri în România și Marea Britanie

Parallax

Vizualizari
758
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri