Comerțul online din România, estimat la 2,4 miliarde de euro în 2017
Luminita Pirvu

Comerțul online din România, estimat la 2,4 miliarde de euro în 2017

Thumbnail

Piața de comerț online din România va depăși, în 2017, valoarea de 2.3 miliarde de euro și se așteaptă să ajungă undeva în jurul sumei de 2,4 miliarde de euro doar pe zona de e-tail.  În ultimii ani numărul magazinelor online a crescut considerabil în mod special pe anumite categorii.

În România comerțul online este în continuă creștere. Pentru anul 2017, estimăm că ne îndreptăm spre o valoare de 2,3 – 2,4 miliarde de euro doar în e-tail. Analizăm periodic proiecte noi în cadrul competiției GPeC și interacționam în mod continuu cu reprezentanți ai magazinelor online de la noi.

Astfel, vedem o creștere vertiginoasă a numărului de magazine online în categorii precum Beauty (cosmetice, parfumuri), home & deco sau articole pentru copii.”, explică Andrei Radu, fondator GPeC.

La nivel mondial comerțul online va depăși în 2017 valoarea de 1,87 trilioanede dolari, în creștere cu 17% față de anul trecut. China, Statele Unite și Marea Britanie sunt piețele care înregistrează cele mai mari încasări cu 681, 438 și respectiv 196 milioarde dolari, potrivit raportului eCommerce Foundation.

Tot potrivit datelor din raportul realizat de Commerce Foundation peste 53% dintre clienții ce apelează la serviciile magazinelor online au declarat că social media le influențează în mod direct obiceiurile de consum.

Mai mult, pentru europeni, Facebook este și rămâne principala platformă online de comunicare și interacțiune cu magazinele online, cu un procent covărșitor de peste 85%.

Pentru 42% dintre utilizatori, principala barieră de a achiziționa produse online este încrederea și experiența mai puțin plăcută avută pe site.

"Magazinele online locale trebuie să își organizeze bine ofertele, prezentarea lor în site, campaniile de promovare, cât și procesul de achiziție sau de retur. Este important să învețe cum să comunice cu cei pe care îi vizează și ce mesaje să folosească în funcție de canalul de comunicare, ofertele comerciale sau perioada din an, explică fondatorul GPeC, Andrei Radu.

 

Parallax

Vizualizari
516
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings