Șocarde Paul, Fondator The Social Performance | Agenție De Marketing Online

Cinci motive pentru care ai nevoie de un expert social media

Thumbnail

Știai că 90% dintre specialiștii în marketing afirmă că social media contribuie clar la dezvoltarea afacerilor? Sau că 66% dintre marketerii ce petrec minimum 6 ore pe săptămână dezvoltând și implementând o strategie de promovare la nivelul rețelelor sociale generează vizibil mai multe lead-uri? În articolul de astăzi, vom vedea împreună care sunt principalele 5 motive pentru care compania ta are nevoie de un expert social media.

1. Te ajută să generezi mai multe lead-uri și vânzări

Vânzările nu mai funcționează în stilul clasic. Contactele reci sunt mult mai greu de convertit telefonic. Consumatorii și-au schimbat modalitatea de a face o selecție privind produsele sau serviciile necesare. Prin urmare, prezența în mediul social este vitală, având în vedere ca ai o cifră de afaceri de atins.

Un expert social media nu doar te ajută să îți construiești o imagine în cadrul rețelelor sociale însă are abilități extraordinare de a converti vizitatorii/urmăritorii în clienți.

Studiile arată că 75% dintre companiile care și-au promovat produsele în cadrul rețelelor social au înregistrat o creștere a vânzărilor în următoarele 12 luni. În plus, aproximativ 70% dintre consumatori folosesc rețelele sociale atunci când iau o decizie de cumpărare.

2. Te ajută să economisești timp

Utilizarea rețelelor sociale nu se rezumă la postările făcute . Un expert social medie te ajută să urmărești anumiți indicatori ce se află în spatele postărilor și care au un rol esențial în convertirea urmăritorilor. Sunt lucruri pe care le poți învăța dar care ți-ar lua foarte mult timp.

Un expert social media știe cum să seteze un Pixel Facebook, să urmărească gradul de conversie, orele potrivite la care postările trebuiesc făcute, cum să construiască o audiență pentru campaniile derulate și cum să monitorizeze activitatea globală, de la vizualizare până la achiziție. Acest timp îl poți folosi pentru a-ți dezvolta afacerea.

3. Este mai puțin costisitor

Un expert social media îți pune întotdeauna la dispoziție un raport privind modul în care fiecare ban din buget este folosit. De asemenea, îți va explica în ce mod rezultatele obținute sunt relevante pentru tine. Astfel, vei ști să îți optimizezi bugetul în așa fel încât să obții rezultate foarte bune cu un buget mai mic.

Expertul social media știe cum să maximizeze rezultatele unei campanii astfel încât costurile să se compenseze și să înregistrezi profit.

4. Beneficiezi de o nouă strategie de promovare

În momentul în care lucrezi cu un expert social media acesta îți conturează o strategie de promovare și nu doar postări haotice. În acest mod vei beneficia de o politică de comunicare coerentă, care va crește nivelul de încredere al urmăritorilor. Constanța și consistența mesajelor postate vor contribui la creșterea ratei de conversie.

5. Poate face ca afacerea ta să devină virală

Conținutul social media viral duce mai departe mesajul tău cel mai rapid, având în vedere că ne aflăm într-un secol al vitezei. Cercetătorii au dovedit faptul că 92% dintre oameni au încredere în recomandările cu privire la calitatea serviciilor/produselor.

Imaginează-ți ce ar însemna pentru brand-ul tău sute sau chiar mii de share-uri. Un expert social media știe concret ce trebuie să facă pentru a-ți construi o imagine personalizată în mediul online, care să ofere încredere publicului țintă și care sa devină virală într-un timp nu foarte lung.

Ai nevoie de ajutor în legatură cu promovarea afacerii tale în mediul online?

Contacteaza-mă folosind formularul de la finalul articolului sau folosește: contact@socardepaul.rooffice@thesocialperformance.com

Parallax

Vizualizari
132
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.044
Just for testing :

interaction: 0

popularity: 2.1

publishing: 1.56

expertise: 0

rating: 1.044

Social Media
Articole publicate : 4
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri