Alex Mihaileanu

Cati bani cheltuie romanii, in medie, pe cumparaturi online si ce cumpara

Imagine principala
Cati bani cheltuie romanii, in medie, pe cumparaturi online si ce cumpara

Creste bugetul alocat de romani cumparaturilor online, potrivit celei mai recente analize realizate de reteaua de afiliere 2Parale. Piesele de imbracaminte, cartile si materialele didactice si electronicele sunt in topul produselor achizitionate in prima jumatate a anului 2015.



In primele sase luni ale anului, romanii au platit, in medie, 1.000 lei pentru pachete turistice si 630 lei pentru produse IT&C. Valoarea medie a cosului de cumparaturi in categoria home & deco este de 220 lei, in timp ce pretul mediu al unei comenzi pentru articole pentru copii este de 210 lei.



Cifrele publicate de reteaua de afiliere 2Parale mai arata ca orele intre care se inregistreaza cele mai multe vanzari online sunt urmatoarele: sapte seara pentru comenzile plasate pe magazinele online din zona de fashion, ora 12 ziua pentru carti si materiale didactice, respectiv noua dimineata pentru cele din IT&C si asigurari. De mentionat, varful de cumparaturi online a fost atins la ora sapte seara.



Ziua saptamanii cea mai profitabila pentru magazinele online este joi, cand sunt plasate cele mai multe comenzi, urmata de miercuri si marti, iar ziua cu cele mai multe vanzari inregistrate in primele sase luni a fost 12 februarie, cu doua zile inainte de Valentine’s Day.



Tendintele inregistrate pe platforma de afiliere 2Parale arata ca a crescut interesul pentru achizitionarea online a rochiilor si smartphone-urilor, iar unul dintre produsele cautate intens in primele sase luni ale anului 2015 au fost sandalele. In plus, se remarca o cautare tot mai asifua a produselor in functie de branduri, dar si o crestere a cautarilor de produse nisate.



Mai multe detalii pot fi gasite pe blogul companiei.

Parallax

Vizualizari
48
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri