Tudor Manea, eMAG: Două treimi din totalul vizitelor de Black Friday s-au făcut de pe smartphone
Luminita Pirvu

Tudor Manea, eMAG: Două treimi din totalul vizitelor de Black Friday s-au făcut de pe smartphone

Thumbnail

Black Friday-ul din acest an a confirmat ceea ce se anunța de câțiva ani în zona comerțului online - dominația mobilului. Potrivit bilanțului celui mai mare retailer online din România s-au conturat trei fenomene: traficul a fost preponderent de pe mobil, a crescut încrederea în plățiile online cu cardul dar și interesul pentru produsele scumpe.

"Principalele fenomene pe care le-am înregistrat în Black Friday 2017 sunt: dominația mobilului, saltul istoric al plăților cu cardul și orientarea clienților către produse din game superioare. Shopping mall-ul din buzunarele oamenilor, smartphone-ul, a  devenit cea mai simplă și eficientă modalitate de a achiziționa produse online, cu o pondere de peste 2 treimi din totalul vizitelor de Black Friday. Este un trend pe care noi l-am anticipat în urmă cu 6-7 ani și estimăm că va crește în continuare”, susține Tudor Manea, director general eMAG.

În ceea ce privește plata cu cardul 30,7% dintre comenzi au fost plătite online cu un card bancar în timp ce, în ediţia din 2016, procentul plăţilor cu cardul a fost de 26%.

"Cea de-a treia tendinţă importantă este creşterea valorii medii comandate de clienţi (pana la 970 lei/comanda) şi orientarea clienţilor către produse din game superioare, cu mai multe funcţii şi cu specificaţii mai bune. Această tendinţă este susţinută de creşterea veniturilor din ultimul an şi de deschiderea de a investi în calitatea vieţii”, a subliniat Tudor Manea.

Cele mai mari creșteri ale valorii medii la produsele comandate au fost înregistrate în categorii precum: telefoane mobile, gaming și PC-uri, mobilă, televizoare, produse audio și video, electrocasnice mici, fashion și cosmetice. Principalele categorii cu cerere în creștere, raportat la anul trecut, sunt fashion, îngrijire personală, anvelope și televizoare.

Ediția din acest an a Black Friday a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG și 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea inițială și cu o creștere de 20% raportată la ediția anterioară din 2016.

 

Vizualizari
420
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings