Banca Transilvania vrea să crească interesul pentru digital printr-o campanie de shopping bancar online
Raluca Abrihan

Banca Transilvania vrea să crească interesul pentru digital printr-o campanie de shopping bancar online

Thumbnail

Banca Transilvania organizează un eveniment de shopping bancar online, cu o serie de campanii de reduceri, ofertă pentru care se poate aplica exclusiv pe siteul băncii de către clienții acesteia. 

Iată lista de oferte şi perioada în care se desfăşoară campania:

Oferta este valabilă în perioada 18 – 19 septembrie.

Detaliile ofertei Bank to School:

  • Primirea alocației copilului la Banca Transilvania + card de debit personalizat cu poza dorită: +100 de lei cadou pe card şi zero comision pentru emiterea acestuia;

  • Brățara BT contactless: zero comision de emitere şi de administrare pentru 12 luni;

  • Cardul STAR Forte: aduce 100 de puncte (10 la prima cumpărătură + 90 bonus) pentru cardul de titular şi 50 puncte (10 la prima cumpărătură + 40 bonus) pentru un card suplimentar;

  • Cardul de călătorii BT Flying Blue: zero comision de emitere, bonus de bun venit pentru prima cumpărătură cu cardul 2.000 sau 4.000 de Mile, în funcție de cardul ales, Classic sau Premium. De asemenea, se pot câştiga două bilete de avion dus-întors pentru una dintre următoarele destinații: Amsterdam, Roma sau Paris;

  • Împrumut de nevoi personale cu asigurare de viață şi şomaj, cu dobândă fixă pe toată perioada de creditare: 8,5% p.a dacă persoana respectivă primeşte venitul la BT, respectiv de 9,5% p.a pentru celelalte persoane;

  • Depozit pe 24 de luni, cu dobândă fixă: 1,5% p.a. pentru economiile în lei, respectiv 0,5% p.a. pentru cele în euro;

  • Asigurare AEGON Fii Sigur: dacă se încheie şi o co-asigurare pentru un copil minor co-asigurat, aceasta aduce un cadou supriză pentru el;

  • Asigurare de imobil Groupama: persoanele care aplică până la finalul lunii noiembrie a.c. pentru un credit imobiliar/ipotecar BT şi li se emite poliță de asigurare pentru imobil beneficiază de 30% reducere în primul an.

 

Evenimentele de shopping bancar online lansate de Banca Transilvania - Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe şi BANKschet - reprezintă concepte în premieră pe piața bancară din România.

Back to School a devenit pentru prima oară Bank to School în anul 2015.

Parallax

Vizualizari
661
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings