Care sunt avantajele funcției wishlist pentru un magazin online
Luminita Pirvu

Care sunt avantajele funcției wishlist pentru un magazin online

Thumbnail

Wishlist sau lista de dorințe adună într-un loc produsele salvate și dorite de clienți în contul lor de utilizator, dar pe care nu intenționează să le achiziționeze imediat. Iată câteva avantaje pe care le obțin magazinele dacă implementează aceată funcție pe website.  

În primul rând magazinele online care au această opțiune își reduc eficient rata de abandon a coșului de cumpărături și oferă clienților o modalitate simplă de a-și reaminti un produs dorit, potrivit bigcommerce.com.

De asemenea, lista de dorințe aduce o serie de avantaje care pot reduce cheltuielile cu campaniile de marketing:

Simplifică experiența utilizatorilor

O dată cu creșterea numărului de clienții care folosesc telefoanele mobile în cumpărăturile online listele de dorințe vor deveni mai relevante și utile, pentru că simplifică experiența utilizatorilor.  

Targetează clienții

Lista de dorințe se poziționează între achiziționare și uitare: de multe ori, cumpărătorii nu sunt gata să comande, ci doresc să-și amintească produsul și / sau magazinul pentru viitor. Lista de dorințe poate încuraja utilizatorii să se înscrie pentru un cont pe care altfel nu și l-ar fi făcut. Acest lucru te ajuta să ai acces la informații foarte valoroase în ceea ce privește dorințele cliențiilor și le poți folosi în campaniile de marketing.

Stimulează cumpărăturile 

Când rămâi fără stoc pe un anumit produs, listele de dorințe permit vizitatorilor să urmărească starea articolului. De asemenea, produsele populare pe listele de preferințe au o probabilitate mai mare de a se vinde. Odată ce produsul este din nou furnizat, clienții care l-au salvat în lista de preferințe primesc o notificare și au tendița să-l achiziționeze.

Informează clienții

Notifică clienți despre produsele la care a scăzut prețul. De exemplu, poți informa utilizatorii site-ului atunci când îmbrăcămintea și accesoriile din listele de dorințe sunt prezentate la prețuri mai mici. Aceasta este o metodă excelentă de reangajare a clienților care au prezentat atât interesul, cât și ezitarea de a cumpăra.

Simplifică achiziționarea produselor

Cumpărăturile online pentru prieteni și familie sunt mai simple având listă de preferințe. După ce o listă de dorințe este completă, clientul o poate trimite prietenilor, familiei de sărbători, cu ocazia zilelor de naștere sau a aniversărilor. Dacă un consumator nu este familiarizat cu produsele unui magazin online și dorește să cumpere un articol pe care să-l facă cadou, este posibil să nu știe de unde să înceapă. În loc să meargă într-un magazin fizic și să discute opțiunile pe care le are cu un vânzător, acesta poate folosi  lista de dorințe online care îi oferă timp de a se gândi și a înțelege mai bine produsele pe care ar trebui să le achiziționeze.

Sursa: bigcommerce.com
 

Vizualizari
1208
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings