Denisa Crăciun

Abonamentul Genius a devenit disponibil în 4 aplicații de comerț online

Thumbnail

Abonamentul Genius devine disponibil de miercuri, 15 iunie, pentru patru aplicații de comerț online: eMAG, Tazz, FashionDays și Freshful.

Cei cu un abonament Genius vor beneficia de acces la cumpărături cu transport gratuit pentru produse din categorii diverse, din același cont: restaurante sau alimente pentru necesarul zilnic, fructe și legume sau băuturi, articole fashion sau produse pentru casă și grădină, inclusiv în weekend, conform unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.

  • Clienții eMAG cu abonament Genius vor putea cumpăra, cu livrare gratuită, oricare dintre cele 5 milioane de produse aflate în ofertă, vor beneficia de oferte exclusive, de livrare prioritară și de returul gratuit pentru 60 de zile.
  • În Tazz, clienții Genius vor avea oferte exclusive și livrare gratuită pentru comenzile la restaurante sau magazine marcate Genius.
  • În FashionDays, vor avea livrare gratuită și prioritară, oferte exclusive și retur gratuit pentru 60 de zile pentru oricare dintre cele 155.000 de articole aparținând unor branduri premium, inclusiv ale unor designeri români prezenți în oferta Romanian Corner.
  • Freshful pot comanda cu Genius dintre cele 20.000 de produse aflate în ofertă, selectând din intervalele de livrare gratuită marcate Genius.
  • În cazul eMAG și FashionDays, livrarea este gratuită la easybox indiferent de valoarea comenzii, iar pentru livrarea la domiciliu comanda minimă este de 100 de lei.
  • Tazz va livra gratuit comenzile care au o valoare de cel puțin 50 de lei, plasate de la restaurantele Genius. De asemenea, Freshful va livra gratuit comenzile cu o valoare de cel puțin 200 de lei în intervalele eligibile Genius.

„Integrarea Genius în Tazz, FashionDays și Freshful vine atât în sprijinul celor care comandă dintr-o varietate mare de produse, de la fashion la mâncare sau articole pentru casă, dar și al celor care apreciază ofertele exclusive prin care au acces la produse pe care poate altfel ar amâna să le cumpere, în această perioadă. Totodată acest pas vine și din dorința de a-i ajuta pe cei care vor să economisească bani, cât și pentru cei cărora le place să fie stăpâni pe timpul lor și vor să și-l petreacă într-un mod mai util decât mergând la magazin”, a declarat Andrei Șercanean, VP ecommerce eMAG.

În medie, un client eMAG Genius a economisit 374 de lei într-un an din taxele de transport pe care altfel le-ar fi plătit dacă nu ar fi avut abonamentul, conform eMAG.

Clienții Genius vor putea  să adauge un membru nou în abonamentul existent, pe bază de invitație, cu ajutorul opțiunii Family.

Parallax

Vizualizari
294
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri