Răzvan Tătaru

Startup-ul românesc bonapp.eco, de combatere a risipei alimentare, înregistrează o creștere de 400% a cifrei de afaceri de la an la an

gregoire vigroux

Startup-ul românesc bonapp.eco, care a lansat o aplicație de combatere a risipei alimentare, a ajuns la o cifră de afaceri de 50.000 EUR în septembrie 2023, cu 400% mai mult decât aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă transmis, miercuri, StartupCafe.ro.

De la lansarea aplicației, aceasta a înregistrat 200.000 de descărcări și a vândut peste 200.000 de pachete alimentare în București și Cluj-Napoca, sumă ce reprezintă un total de 100 de tone de alimente salvate. 10 tone de alimente au fost revendicate de utilizatori în luna septembrie 2023.

Aceste cifre ne bucură și dobândesc o însemnătate cu atât mai mare cu cât în această săptămână aniversăm doi ani de la înființare. Sunt o dovadă că a consuma responsabil nu mai este doar o expresie teoretică, ci a început să fie o practică a traiului zilnic și în România. Fiecare utilizator nou al platformei noastre reprezintă o mică victorie în lupta pentru combaterea risipei alimentare. Mai mult ca niciodată, soluția noastră apare ca o victorie pentru consumatori, o victorie pentru comercianți și, cel mai important, o soluție pentru planetă”, declară Grégoire Vigroux, co-fondator bonapp.eco.

Ce este bonapp.eco

Bonapp.eco, startup care comercializează la preț redus alimente care se apropie de data de expirare, a fost lansat în noiembrie 2021 de antreprenorul în serie Grégoire Vigroux, Diego Roy de Lachaise, fost consultant în tehnologie în cadrul KPMG, și Luka Zivkovic, antreprenor în food tech.

Fondatorii au în plan o nouă rundă de finanțare în al doilea trimestru din 2024. Fondurile vor fi folosite pentru extinderea aplicației în alte orașe din România și în alte țări din regiune, precum Ungaria, Serbia, Bulgaria, Moldova și Grecia.

Aplicația, disponibilă pe iOS și Android, îi conectează utilizatori cu comercianții locali de produse alimentare. Prin intermediul bonapp.eco, utilizatorii pot achiziționa alimente care se apropie de data de expirare, cu o reducere de preț de până la 80%.

Peste 850 de parteneri s-au alăturat rețelei din București și Cluj-Napoca.

Parallax

Vizualizari
317
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Eugen Stefan
Sotropa
Ma bucur ca a luat cineva initiativa si cauta sa reduca risipa alimentare care se face de obicei in segmentul Horeca. Doamne ajuta sa fie cat mai multi antreprenori de genul in Romania

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri