Răzvan Tătaru

X/Twitter va permite companiilor de publicitate să ofere reclame alături de conținutul anumitor creatori

X fosta twitter

X, rețeaua socială anterior numită Twitter a anunțat că va permite companiilor de publicitate să ofere reclame alături de postările unor creatori de conținut prin „Creator Targeting”.

Compania deținută de Elon Musk va permite agenților de publicitate să controleze mai bine anunțurile pe care vor să le pună pe X, astfel încât acestea să apară numai alături de anumiți creatori de conținut.

„Creator Targeting”, așa cum X/Twitter numește noua opțiune într-o postare de pe blogul oficial, va permite în viitor postarea reclamelor doar pe anumite conturi.

„Creator Targeting este o extensie a ofertei video performante și sigure pentru branduri oferită de X. Colaborăm cu peste 1.000 dintre cei mai mari și mai buni creatori din lume, astfel încât să vă puteți conecta cu publicul țintă atunci când acesta vizionează conținutul preferat”, a spus compania în postare.

Noua funcție vine în contextul în care, de la preluarea X/Twitter de către Elon Musk, companiile de publicitate au fost reticente în a-și pune sau a-și menține publicitatea pe rețeaua socială din pricina postărilor controversate sau deranjante care au fost permise în urma achiziției, potrivit TechCrunch.

Reamintim că firma lui Elon Musk a concediat peste 1.200 angajați la nivel global din echipele sale responsabile de combaterea conţinutului abuziv online, potrivit autorității de reglementare a internetului din Australia, așa cum s-a mai scris pe StartupCafe.ro.

Parallax

Vizualizari
87
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri