Claudiu Zamfir

Cum s-a văzut pe internet interesul antreprenorilor pentru fondurile europene

Thumbnail

Antreprenorii români au încheiat anul 2020 preocupați tot de fondurile europene, chiar dacă decembrie are multe zile libere, după cum arată datele de trafic de pe platforma Similar Web, folosită de marketeri pentru a compara audiența site-urilor.

Site-ul oficial al Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene (fostul Minister al Fondurilor Europene -MFE) a avut în decembrie 2020 circa 80.000 de vizite (de pe calculatoare desktop și dispozitive mobile).

Thumbnail

Aproximativ 5,2% din traficul site-ului oficial mfe.gov.ro (numai pe partea de desktop) a provenit de pe alte site-uri. Pe primul loc în topul site-urilor de referință (referrals) care au trimis vizitatori pe pagina web a Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene a fost StartupCafe.ro, publicația noastră de antreprenoriat și finanțări pentru firme. 61,7% din tot traficul obținut de site-ul MFE din referrals, de pe desktop, a fost trimis de StartupCafe.ro.

Thumbnail

De altfel, site-ul Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene a fost al treilea site de destinație către care StartupCafe.ro a trimis vizitatori. 11,7% din traficul trimis de StartupCafe.ro către alte site-uri (prin linkurile puse în articole) a ajuns la mfe.gov.ro.

De asemenea, 14% din vizitele direcționate de StartupCafe.ro către alte site-uri au ajuns la portalul granturi.imm.gov.ro, prin care antreprenorii români accesează ajutoarele de stat COVID-19 în valoare totală de 1,5 miliarde de euro, precum și programul Electric-Up.

Thumbnail

În total, StartupCafe.ro a înregistrat 656.000 de vizite în decembrie 2020, conform Similar Web, în scădere totuși cu aproape 20% față de noiembrie, având în vedere că au fost reduceri de activitate în toată economia cu ocazia Zilei Naționale, a Căciunului și a Revelionului.

Similar Web este o platformă de analiză de trafic pe internet, folosită inclusiv de către marketerii din România pentru a compara rezultatele site-urilor. Platforma a fost fondată în anul 2007, în Israel, de către Or Offer și Nir Cohen. În prezent, are sedii la Tel Aviv, New York și Londra. Compania oferă servicii în sistem freemium - unele servicii pot fi utilizate gratuit, dar profesioniștii plătesc pentru analize de trafic online mai avansate.

SimilarWeb a obținut investiții totale de 240 de milioane de dolari. Printre primii săi investitori se numără și fondul sud-african Naspers, care deține cele mai mari afaceri online din România: eMag, Olx, Autovit.ro, PayU România și altele. În anul 2014, Naspers a condus o rundă de investiții de serie C în valoare de 18 milioane de dolari în platforma de analiză de trafic online.

 

Parallax

Vizualizari
1263
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri