Aplicația românească care scapă clienții de spălatul rufelor
Adi Iacob

Aplicația românească care scapă clienții de spălatul rufelor

Thumbnail

La finalul anului 2019 a fost lansată aplicația drop&go, un produs care face legătura între clienții interesați, livratori și spălătorii. Lansată cu o investiție inițială de 300.000 de euro, aplicația permite utilizatorilor să comande trimiterea și ridicarea hainelor de la spălătorie. "În procesul de dezvoltare a produsului ne-am uitat cu atenție la ce se întâmplă și în zona de livrare a mâncării", explică cofondatorul startup-ului.

Serviciul este disponibil deocamdată în toate sectoarele din București și urmează să fie deschis și la nivel național. 
Serviciile startup-ului se adresează în special persoanelor care preferă să dedice timp altor activități decât cele de rutină, cum este spălatul rufelor. 

„Ne-am dorit să dezvoltăm o aplicație care să le ofere oamenilor cea mai bună experiență de buying atunci când vine vorba de servicii de curățătorie – spălătorie a hainelor. De aceea, am gândit un serviciu ușor de folosit, accesibil, care presupune un minim de efort și puțin timp alocat. Acum, prin câteva click-uri, oricine poate trimite la curățătorie rufele într-un minut. Mai mult, am adăugat și elemente importante care cresc calitatea serviciului cum ar fi punga autosigilantă de unică folosință pentru plus de igienă sau umerașe de calitate.

În procesul de dezvoltare a produsului ne-am uitat cu atenție la ce se întâmplă și în zona de livrare a mâncării. Acolo creșterea este explozivă și e clar de câțiva ani că românii își prețuiesc tot mai mult timpul. Considerăm că piața din România avea nevoie de o astfel de noutate, mai ales că publicul căruia ne adresăm e format din persoane active, din mediul urban, care își organizează viața prin intermediul telefonului și sunt foarte bine educate digital”, explică Cristian Toanchină, cofondator drop&go.

Drop&go a pornit cu o investiție inițială de 300.000 de euro și este un produs care face legătura între clienții interesați, livratori și spălătorii. Compania integrează pe platformă profesioniști din domeniu, spălătorii și curățătorii cu servicii de calitate, pentru a asigura pentru utilizatorii finali  cele mai bune condiții de operare. Selecția partenerilor se face cu atenție și numai dacă corespund unor standarde ridicate de calitate. 

Facilitățile oferite de aplicație includ posibilitatea de a seta trei adrese diferite, de unde poate fi făcută preluarea și livrarea hainelor. Totodată, pe durata unei zile, sunt disponibile trei intervale orare, la alegere, pentru care utilizatorii să opteze pentru predarea și primirea hainelor. Astfel perioadele de așteptare sunt reduse considerabil și mult mai ușor de gestionat. Utilizatorii pot alege între intervalul orar 8:00 - 13:00, 13:00 - 18:00 sau 18:00 - 23:00.

Servicii similare

O aplicație similară a fost lansată anul trecut de doi corporatiști din Timișoara. Afacerea ― Rufina Laundry ― pornită cu o finanțare europeană nerambursabilă (aproximativ 33.000 de euro), preia gratuit comenzile de curățătorie din zone prestabilite, cu spații numeroase de birouri și le înapoiază curățate și călcate în maxim 3 zile lucrătoare.

Pe scurt, cine dorește un astfel de serviciu intra pe website, selectează tipul de produs ce doreste a fi curățat/spălat, selectează din listă una din zonele de birouri, iar reprezentantul Rufina va veni să colecteze rufele murdare urmând se le înapoieze curate, în termen de 3 zile lucrătoare.

De asemenea, o aplicație de mobil  spaniolă, care combină curățătoriile de haine gen „Nufărul” de la noi cu sistemul de colaborare pe internet consacrat de Uber în transport, a intrat în România și caută parteneri locali pentru a deschide în franciză mici afaceri în domeniul spălării rufelor. 

Startup-ul Jeff a fost lansat în anul 2015, sub numele de Mr. Jeff, la Valencia, și s-a extins în Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si Asia de Sud-Est, iar acum a anunțat că vrea să pătrundă pe piața din România, prin investitorii locali, în sistem de franciză.

Prin aplicația Jeff, clienții își pot selecta localizarea exactă și ziua și ora la care un șofer Jeff să se prezinte pentru a ridica rufele murdare. În 48 de ore, rufele spălate și călcate sunt livrate înapoi la locul selectat de client, explică reprezentanții startup-ului.

Citește și 

 

Parallax

Vizualizari
4275
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings