Adi Iacob
O spălătorie a dezvoltat o aplicație prin intermediul căreia clienții pot chema pe cineva să le ia hainele, să le spele și să le returneze curate în 48 de ore. Fondat în 2016 la Madrid, startup-ul Mr Jeff a terminat anul 2018 cu 1.000 de francize deschise în șapte țări și a început 2019 cu atragerea unor investiții de 10,4 milioane de euro.
Prin intermediul aplicației sau online, clienții pot alege când și de unde doresc ca hainele să fie preluate și în mai puțin de 48 de ore le vor primi curate și călcate, scrie EU-startups.com. Startup-ul oferă soluții pentru toate tipurile de clienți, de la servicii la cerere, la abonamente lunare pentru utilizatorii fideli.
Mr Jeff a fost fondat de trei antreprenori spanioli - Eloi Gómez, Adrián Lorenzo și Rubén Muñoz - care aveau sub 25 de ani când au început activitatea. Echipa lor crescut vizibil și are în prezent peste 150 de angajați direcți și peste 2.400 de angajați indirecți.
Runda de finanțare a startup-ului spaniol a fost condusă de All Iron Ventures și Addventure Fund. Cu banii obținuți, antreprenorii intenționează să-și consolideze prezența pe piețele existente, să se extindă pe noi piețe și să angajeze mai mulți membri ai echipei pe plan internațional.
Startup-ul are plănuiește să-și extindă operațiunile în 30 de țări în 2019. Pe termen scurt, Mr Jeff intenționează să finalizeze intrarea pe piața din America Latină prin extinderea operațiunilor sale în Panama, Costa Rica și Uruguay și să înceapă să creeze legături pe piețele asiatice.